S
SocialButterfly
Vieras
ensinnäkin mun nykyinen auto varastettiin kuukausi sitten..tarpeeks ollu senkin kanssa jo murehtimista ja nyt tuli ulosotosta ajoneuvovero laskuja mun EDELLISESTÄ autosta jonka olen myynyt..ajat sitten. Se jätkä ei ole laittanut autoa nimilleen joten kaikki tulee mulle..menin tämän takia kauppakirjan kanssa vakuutusyhtiöön alkusyksystä ja lupsivat HETI lähettää tiedot ja katsastuskonttoriin!! ja mitä..se ei ollut tehnyt sitä..se virkailija..koska laskuja tuli edelleen..no soitin sitte sinne ja sanoi että oli tapahtunut joku virhe ja ei ollut muistanut lähettää ja että nyt lähettää heti..ja vitut nyt ne laskut on menny ulosottoon ja pitäs tammikuun alussa maksaa. Soitin vakuutusyhtiöön et mitä helvettiä siellä pelleillään..nainen sanoi että käskee sen soittamaan kuka tätä asiaa on käsitelly mutta voi olla että ei ole paikalla näiden välipäivien takia..jumalauta ja ulosotossa on eräpäivä5.1 jaminähän en niitä maksa..tästä nyt puuttis se että koko kauppa kirja on niiltä "vahingossa hävinny" jumalauta että mene hermo!!