T
"turhautunut"
Vieras
Pojan luokalla on juuri tämä AD/HD poika, kiusaa toki kaikkia muitakin mutta erityisesti mun poikaa. Ei nimittelemällä (kai) mutta fyysisesti. Harva se päivä poika tulee kotiin kera uuden mustelman. Milloin lyödään nyrkillä, milloin kaadetaan, tönitään, syljetään. No, valitettu on, monesti. Vaan kun se se ei vaan lopu. Kiusaajan äiti puolustaa poikaansa henkeen ja vereen, hirveä haloo jos sen pojalle joku nauraakin koulusssa. Mutta ei suostu tekemään asialle yhtään mitään kun oma poika kiusaa muita. Miten tälläinen saadaan loppumaan? Oikeasti?? Opettaja aika voimattomia, ilmeisestikkin.
Olen aivan lannistunut kun olen ylpeänä lapseni kasvattanut huomioimaan muut, olemaan ystävällinen ja kohtelias, kiusaamatta muita. Mutta juuri nyt tekisi mieli opettaa itsepuolustusta...
Lapsikin on hurjan turhautunut kun kokee itse käyttäytyvänsä hyvin ja saa tälläistä kohtelua, koulussa kokee ettei kuaan auta koska kukaan ei saa tätä poikaa kuriin. Mitä tämä tuleekaan tekemaan lapsen itsetunnolle?
Olen aivan lannistunut kun olen ylpeänä lapseni kasvattanut huomioimaan muut, olemaan ystävällinen ja kohtelias, kiusaamatta muita. Mutta juuri nyt tekisi mieli opettaa itsepuolustusta...
Lapsikin on hurjan turhautunut kun kokee itse käyttäytyvänsä hyvin ja saa tälläistä kohtelua, koulussa kokee ettei kuaan auta koska kukaan ei saa tätä poikaa kuriin. Mitä tämä tuleekaan tekemaan lapsen itsetunnolle?