S
suruissaanvihoissaan
Vieras
kun tuntuu ettei mikään auta. isäntä sanoo että, huuda sille niin että, pelästyy...joskus pinna kireällä ja väsy olo niin huudan kyllä lapselle ja muuta en siitä saa kuin huonon oman tunnon...
tuntuu että olen pilannut lapseni onnellisuuden huutamalla hänelle...en huuda joka pvä, mutta jos tekee pahojaan eikä usko, niin saatan huutaa "nyt jumalauta riittää, EI EI EI ja EI" tiedän et toi kirosana pitäis unohtaa...mutta...joskus pinna vaan katkeaa...
välillä lasta pukiessa saattaa mennä 10min kun hän itkee ja rimpuilee ja kiukkuaa...muutaman kerran olen ottanut hänet tiukkaan otteeseen ja hytkyttänyt kun on käynnyt niin hermoon...en siis ravistellut mutta heiluttanut paikoillaan...
mä olen kauhea äiti....mutta tuntuu että tuo uhmaa vain minua...isälleen on kuin enkeli...
välillä lasta pukiessa saattaa mennä 10min kun hän itkee ja rimpuilee ja kiukkuaa...muutaman kerran olen ottanut hänet tiukkaan otteeseen ja hytkyttänyt kun on käynnyt niin hermoon...en siis ravistellut mutta heiluttanut paikoillaan...