Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Etkös sä sanonut joskus olevas luottamusmies?
Alkuperäinen kirjoittaja plm:Mä kans muistelen että Timppa on luottamusmies. Mua ei lomautukset sinänsä masenna että itse en luottamusmiehenä lomaudu mutta töitä se tietää ihan hemmetisti kun kollegat lomautetaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Ei sen tarvii masentaaMusta ja miehestä on ainakin vaan kivaa että mies saa viettää aikaa perheensä kanssa. Mut olis myös kivaa jos IAET maksais myös päivärahat ajallaan!!!!!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Etkös sä sanonut joskus olevas luottamusmies?
Niin...?
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Etkös sä joskus kehunut ettei mee työpaikka ennen kuin firma kaatuu?
Ei se oikein hyvältä kyllä näytä..
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Etkös sä sanonut joskus olevas luottamusmies?
Niin...?
Etkös sä joskus kehunut ettei mee työpaikka ennen kuin firma kaatuu?
Ei se oikein hyvältä kyllä näytä..
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:Alkuperäinen kirjoittaja Joanna:Ei sen tarvii masentaaMusta ja miehestä on ainakin vaan kivaa että mies saa viettää aikaa perheensä kanssa. Mut olis myös kivaa jos IAET maksais myös päivärahat ajallaan!!!!!!!
Eihän noita rahoja ole odotettu vasta kuin 9 viikkoa. Mutta köyhiähän se vaan kirvelee, onneksi vaimo tienaa kht:llä!!!![]()
![]()