Kun juhlaan kuitenkin työpaikalla, mut voin olla juhlimattakin, en siis tiedä mitä teen, olisitteko te menneet? Pitää juoda, mut, en halua krapula taas
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jösses, vaikka menee ulos, niin ei todellakaan ole pakko juodaAlkoholittomia juomia luulis stripparin muutenkin juovan!
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:onko sinulla ap perhe?mies?lapsia?
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:onko sinulla ap perhe?mies?lapsia?
on tottakai, mitä mä muuten plussalla olisin tehnyt
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja äiti:onko sinulla ap perhe?mies?lapsia?
on tottakai, mitä mä muuten plussalla olisin tehnyt
vietätkö millaista perhe-elämää?
oletko koskaan lasten kanssa?
olen tässä jonkun aikaa palstaillut ja sä olet suurinpiirtein joka ilta menossa juhlimaan?eikö sun lapset tarvi äitiä?mies vaimoa?
Alkuperäinen kirjoittaja ps:Älä mene jos et tahdo. Eiköhän ne saa ihan itsekin pullonsa tyhjennettyä.
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:jos mä meen niin en tiedä taas mitä päälle laitan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:jos mä meen niin en tiedä taas mitä päälle laitan![]()
No kannattaa laittaa tänne muutama kuva vaihtoehdoista ja avata uusi ketju aiheesta "olen lihava"![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:jos mä meen niin en tiedä taas mitä päälle laitan![]()
No kannattaa laittaa tänne muutama kuva vaihtoehdoista ja avata uusi ketju aiheesta "olen lihava"![]()
mulla niin paljon vaihtoehtoja että en tiedä mikä ees laitan, mut tuntu kuitenkin ettei ole mitään
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Miten miehen kans sujuu?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:jos mä meen niin en tiedä taas mitä päälle laitan![]()
mulla niin paljon vaihtoehtoja että en tiedä mikä ees laitan, mut tuntu kuitenkin ettei ole mitään
Laita silmät kiinni ja valitse summissa jotain![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vinkki-veera:laitapa miehesi valittemaan sun illtaset vaatteet![]()