mennä viihtelle tänään
pakko mennä vanhan kaverin kanssa jonnekin ravintolaan,mut en halua :/ en halua juoda edes yhtä lasia,mitä mä sanon hänelle?En jaksa vai?
:/
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
juu mee vaanAlkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:mä voin mennä sun puolesta,maanantaina vasta takas töihin :wave:
Mä lupasin hänelle ja hän valmistautu joAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miksi ihmeessä pakko?
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:Mä lupasin hänelle ja hän valmistautu joAlkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:Miksi ihmeessä pakko?![]()
![]()
![]()
pakko pakota itseäsi sittenAlkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Mene vaan, usein sitä on ihan kivaa vaikkei ensin tekisi yhtään mieli
ei kyllä pakkoAlkuperäinen kirjoittaja pirpaliina:pakkoko siellä on juoda, voihan viihteellä käydä selvinpäinkin
Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:pakko pakota itseäsi sittenAlkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Mene vaan, usein sitä on ihan kivaa vaikkei ensin tekisi yhtään mielimä yritän vielä kysyä jos hän suostu mennä mielummin syömään jonnekin :saint:
niin on ,jos onnistu,mä olen aika vanha jo en jaksa joka viikonloppu käydä missäänAlkuperäinen kirjoittaja Ystävä:Alkuperäinen kirjoittaja Milanna:pakko pakota itseäsi sittenAlkuperäinen kirjoittaja Pellervo:Mene vaan, usein sitä on ihan kivaa vaikkei ensin tekisi yhtään mielimä yritän vielä kysyä jos hän suostu mennä mielummin syömään jonnekin :saint:
Errrittäin hjuva idea!