Pitääkö minun nyt leikkauttaa tyttäreni persoonallinen, hieman ulospäin suuntautunut korva koska tytöstä ei kuulema voi tulla kaunis?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko sillä mitään merkitystä onko tyttö tulevaisuudessa kaunis? Eikös se voi olla vain oma itsensä.
Miksi se olisi jotenkin tavoittelemisen arvoinen asia, että on sukulaisten mielestä kaunis.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Tässä nyt kuvaa vähän tästä (vielä niin rumasta) tytöstä korvineen päivineen. Vähän epäselvä kuva, pitää yrittää etsiä parempaa.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5383170.jpg

Onhan tuo vinksallaan koko tyttö. Taitaa täytyy leikkautta enemmänkin.

Alkuperäinen kirjoittaja meillä:
Meillä kans tytöllä toinen korva hörö. Tyttö nyt 4v ja meinataan todellakin leikkauttaa ennen koulua. Nykyään kiusataan niin pienestä, et jos sen pienellä toimenpiteellä voin välttää niin sen teen. Leikkauskulutkin menee vakuutuksen piikkiin, joten senkään takia ei tarvi huolta kantaa.

Eikös se olisi järkevämpää opettaa lapselle, että kaikki me ollaan erilaisia ja toisilla on hörökorvat, toisella leveä nenä, kolmannella vinot silmät. Ihan mitä vaan. Miksi ihmeessä pitää lapsille jo pienestä pitäen opettaa, että jokaisen pitää kuulua tiettyyn muottiin? Kasvata lapsellesi itsetunto niin ei tarvitse välittää kiusaajista. Ja kun jos jotakuta halutaan kiusata niin kyllä sen kiusaamisen aiheen aina keksii. On sitten hörökorvat tai ei. Samaan muottiin kun et lastasi muiden kanssa saa millään.

Alkuperäinen kirjoittaja PatsyStone:
Onko sillä mitään merkitystä onko tyttö tulevaisuudessa kaunis? Eikös se voi olla vain oma itsensä.
Miksi se olisi jotenkin tavoittelemisen arvoinen asia, että on sukulaisten mielestä kaunis.

Onhan se tulevaisuudessakin kaunis. Minusta se on nytkin kaunis.
(Voin olla puoleellinen näin äitinä sanomaan mielipidettä) ;)

Alkuperäinen kirjoittaja voi kamala:
Tässä nyt kuvaa vähän tästä (vielä niin rumasta) tytöstä korvineen päivineen. Vähän epäselvä kuva, pitää yrittää etsiä parempaa.

Onhan tuo vinksallaan koko tyttö. Taitaa täytyy leikkautta enemmänkin.

:laugh:
Näillä geeneillä ei vissiin sit pitkälle pötkitä.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:

Ai sillä ei oo toinen silmä vielä auennut...

;) (=huumoria)

Ihana vekkuli ilme! :D

Jos se sen takia korva harottaa kun tuo toinen silmä ei ole vielä auki? Pitääkin neuvolassa kysyä asiasta. :D ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Joo:
Meijän pojalla on kans ulkonevat korvat. Toinen oli pienenä aiva rutussa... Itkettihän se itteään niissä hormonihuuruissa mutta kyllä itketti eniten AIKUISTEN kommentit... " Toi korvahan on vähän kuin suppilo" neuvolantädiltä, "Voi vitsi mitkä korvat!!" perhekerhon mammalta.. "Koska susta on noin hörökorvanen tullu" sukulaiselta... Ja sitte ihmetellään miks vanhemmat miettii korvien leikkautusta kun ensimmäinen vuosikin on jo tota ja sellaisten ihmisten toimesta joiden PITÄISI jo osata olla hienotunteisia... Pelottaa vaan kun päiväkodissa tai jossain alkaa ne lapset laukomaan "totuuksia" :(

:hug: Tosi ikäviä nuo tuollaiset kommentit. Kyllä aikuisilta puuttuu hienotunteisuutta ja sit ihmetellään kun lapset kiusaa toisia. Kotoahan nekin oppii... :whistle:

Onko sillä merkitystä sinulle jos ei olekaan kaunis vaan ihan oman itsensä näköinen? Mä en voi sanoa onko mun lapset tulevaisuudessa kauniita/komeita koska mitä vaan voi sattua. Ja ulkonäkö on aina katsojan mielipide.

Onko sillä merkitystä sinulle jos ei olekaan kaunis vaan ihan oman itsensä näköinen? Mä en voi sanoa onko mun lapset tulevaisuudessa kauniita/komeita koska mitä vaan voi sattua. Ja ulkonäkö on aina katsojan mielipide.

Ei sillä ole minulle merkitystä jos jonkun mielestä minun tyttö ei ole kaunis. Minulle se tulee aina olemaan kaunis, tapahtui mitä tapahtui. Sen takia olen tässä sanonutkin että minusta tuo hänen korvansa on ihanan persoonallinen.
Ja tosi on, kauneus on katsojan silmissä.