Pitääkö mun osallistua muka miehen lasten lahjoihinkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enenäätiedä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

enenäätiedä

Vieras
Kaikkea kanssa.
Mun pitäis hoitaa niitä, kun vanhemmilla on menoja. Mun pitäis kuunnella kuinka olenkaan huora, taas kerran. Mun pitäis kuunnella, kun on vaikeaa äitin kanssa. Mun pitäis kuunnella, kun ei ole enää vaikeaa äitin kanssa. Mun pitää katella kun isi ei tee mitään. Mun pitää katella, kun isi tekeekin jotain. Mun pitää ajaa, koska isi ei jälleen kerran voi ajaa. Mun pitää palauttaa lapset, koska jälleen kerran isistä ei siihen ole.

Ja nyt, kun tulee veronpalautukset; ai sinä et osallistu MEIDÄN LASTEN lahjoihin?????
Totta ketussa omani, siis yhteisen lahjoihin osallistun. Mutta niiden kahden....no way. Heillä on vanhemmat sitä varten.

Oletteko samaa mieltä? Eri mieltäkin saa olla.

No jos ottaa puolison jolla entisestä suhteesta on lapsia niin kyllä ne lapset kuuluvat siihen kauppaan yhtä tiiviisti kuin se uusi puolisokin ja samaa onnellista perhettä ollaan.

Tämä on vaikeaa sille jolla niitä lapsia ei entisestä suhteesta ole ja jos jo miehen tavatessaan tietää omaavansa sellaisen luonteen, että pystyy yrmimään tulevia perheenjäseniään, niin KANNATTAISI ottaa ukko jolla niitä lapsia ei ennestään ole.

Ne lapset ovat miehesi lapsia ja rakkaita hänelle, aivan kuten tämä yhteisennekin on.

Mitä jos osat olisikin olleet toisinpäin ja miehesi nyt yrmisi sinun rakasta lastasi?

Alkuperäinen kirjoittaja Höh:
No jos ottaa puolison jolla entisestä suhteesta on lapsia niin kyllä ne lapset kuuluvat siihen kauppaan yhtä tiiviisti kuin se uusi puolisokin ja samaa onnellista perhettä ollaan.

Tämä on vaikeaa sille jolla niitä lapsia ei entisestä suhteesta ole ja jos jo miehen tavatessaan tietää omaavansa sellaisen luonteen, että pystyy yrmimään tulevia perheenjäseniään, niin KANNATTAISI ottaa ukko jolla niitä lapsia ei ennestään ole.

Ne lapset ovat miehesi lapsia ja rakkaita hänelle, aivan kuten tämä yhteisennekin on.

Mitä jos osat olisikin olleet toisinpäin ja miehesi nyt yrmisi sinun rakasta lastasi?

Peesaan tätä, mies ja lapset ovat paketti joka kyllä jo alussa tiedetty!
Ajatelkaapa jos ap olisi mies ja solvaisi vaimoaan ja hänen lapsiaan,kaikki olisi että tottakai ostat ja millanen mies oikein olet jne...

Mun miehellä on edellisestä suhteesta lapsi ja ihan meidän yhteisistä (siis myös mun) rahoista sen lahjat ostetaan. Mä kuskaan välillä harrastuksiin ja olempa joskus maksanut elareitakin kun miehellä ei ollut rahaa (odotti kelasta sairaspäiväraha päätöstä piiitkääään).

muoks. mutta huorittelua en kyllä todellakaan kuuntelis miehen lapselta, enkä kyllä miltään muultakaan lapselta :o

Ymmärrän kyllä, mutta tosiaan toi on pakettiratkaisu kuten monet sanoneet ja ne lapset on viattomia siihen tilanteeseen. Että vaikka et heidän lahjoihinsa osallistuisi niin toivottavasti he ei kuitenkaan saa sulta mitään kauhean kylmää kohtelua.. En nyt tietenkään tarkoita että heilläkään olisi oikeus sua haukkua tai mitään, mutta aikuisen vaan on pakko tollasissa tilanteissa olla jollain tasolla aikuisempi.. Tiäks..

Mullakin on mielestäni riittänyt hermoja, ja elareita olen maksellut kun mies ollut maksukyvytön.

Mutta nyt riittää. Eväitä hyvään avioeroon ennen joulua..? Isot jo ymmärtää, ja pieni ei. Taitaa olla hyvä aika erota :/

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mullakin on mielestäni riittänyt hermoja, ja elareita olen maksellut kun mies ollut maksukyvytön.

Mutta nyt riittää. Eväitä hyvään avioeroon ennen joulua..? Isot jo ymmärtää, ja pieni ei. Taitaa olla hyvä aika erota :/

Jätä ero joulun jälkeen.

No noihin kohtiin tuumaisn: että miks noin käy? Mun pitää ajaa, koska isi ei jälleen kerran voi ajaa. Mun pitää palauttaa lapset, koska jälleen kerran isistä ei siihen ole.

Kenties miehessä vika?

Lapset on lapsia, niitä ei kannata rangaista asioista, jotka on vaan aikuisten keskeisiä..

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
No noihin kohtiin tuumaisn: että miks noin käy? Mun pitää ajaa, koska isi ei jälleen kerran voi ajaa. Mun pitää palauttaa lapset, koska jälleen kerran isistä ei siihen ole.

Kenties miehessä vika?

Lapset on lapsia, niitä ei kannata rangaista asioista, jotka on vaan aikuisten keskeisiä..

Samaa mieltä olen kanssasi. Olen asiasta lasten äitin suuntaan valitellut. Luulen että kohta tapahtuu jotain. Myönteiseen suuntaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Isot? Meinaatko niitä miehen lapsia?

Yhteistyössä