pitäis mennä autokouluun...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja äippä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

äippä

Vieras
ikää on jo 24v eikä vielä ole saanut aikaiseksi ajokorttia hankkia...
nyt mies sit päätti että mun on aika aloittaa autokoulu ja on jo sinne koululle soitellutkin ja kurssi alkaisi reilun viikon päästä... miehel alkaa loma ens viikol ja haluisin et saadaan lomailla rauhas ja aloittaisin sit vasta sen jälkeen autokoulun.
en ymmärrä mikä kiire nyt yhtäkkiä tuli ku oon jo näin pitkään ilmankin pärjännyt niin ei kai se olis enää siitä kuukaudesta tai parista kiinni.
jänskättääkin aika paljon...
onko muitakin kortittomia vanhoja? helpottaishan tuo kortti elämää, varsinkin kun mulla olis kaiket päivät tääl auto käytös, ei ehkä niin höperöityis kotona lasten kanssa :)
 

Yhteistyössä