Pitäisikö alkiolla näkyä syke viikolla 6+2?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sandrah
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sandrah

Jäsen
27.09.2007
692
0
16
Eli mulla tosi epäsäännöllinen kierto+ söin pillereitä tullessani raskaaksi,nyt maanantaina ultrassa näkyi ruskuaispussi ja pienen pieni alkio jolla taas ei näkynyt sykettä. Pitäisikö ehdottomasti näkyä jo syke vai onko enää turha toivo? Nämä viikot on laskettu jo ihan että miten alussa maksimissaan voi olla eli selitys ei voi olla että viikkoja olisikin vähemmän kuin piti... Nyt seuraava ultra viikonpäästä....

Toi on niin siinä ja siinä...

Sikiön alkusydän alkaa lyödä 4 viikon ikäisenä eli rv6

Väittäisin että ei vielä välttämättä rv6+2 näy,mut viikon päästä pitäisi jo näkyä,on niin hetkestä kiinni :)

Mulla näkyi syke alakautta katsottuna jo joskus vk:lla 4.. Luultiin että viikkoja oli enemmän jo mutta aika pikkunen ruikkus siellä vasta olikin, mutta sydän hakkas niin että.. Voisko olla ettei näkyny jos oli vanha laite tms?? :hug: Toivotaan että kaikki olis hyvin.

Mulla näkyi ultrassa viikolla 6+0 alkio 2mm ja kyllä sitä lääkäri ja hoitsu pitkään tiirailivat, että "vilkkuuko tossa nyt joku?.." Mutta joo, syke siis näkyi ja oli kuulemma päivistä jollei ihan päivästä kiinni että se saatiin näkyviin.

Alkuperäinen kirjoittaja Sisi:
Mutta joo, syke siis näkyi ja oli kuulemma päivistä jollei ihan päivästä kiinni että se saatiin näkyviin.

Näin se on :)
Kehitys tapahtuu hetkessä,ensin se sydän ei syki ja hupsheijaa kohta se jo sykkii,tietäisi vain sen tarkan hetken.Se on todellakin päivästä kiinni ja viikossa jo varmasti tapahtuu niin paljon edistystä että se huomataan.

mä menin kystan takia lääkäriin ja siel näkyi sydämmen syke.Vähän olin että mitä...tarkoitus oli vasta myöhemmin jättää pillerit pois mutta ihan kiva ylläri oli.silloin oli viikkoja 5 plus jotain ja alakautta ultrasivat.

Yhteistyössä