Pitäisikö BOIKOTOIDA Jungle Juice Baria ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tämä ihminen ei arvosta kotiäitejä, eikä pienituloisia lainkaan. Tämä ihminen on oman menestyksen ja liiallisen rahan takia vieraantunut täysin enemmistön työttömyyden syistä.

Vain harvat työttömät ovat oikeita terveitä ja täyspäisiä työnhakijoita, joille voisi mennä sanomaan, että menestyminen on vain itsestä kiinni. Kenestä vaan voi tulla mitä vaan ja muuta hevonpaskaa...

Mutta ne kaikki loput eli se suurin osa työttömistä on kuitenkin niitä moniongelmaisia ihmisiä esimerkiksi vaikea traumaattinen lapsuus, sukupolvelta toiselle siirtyvä köyhyys, itsetunto, esiintymiskyky tai asiakaspalvelutaidot mitättömät, ahdistus ja sosiaaliset pelot, päihde riippuvuudet, uhkapelit, unettomuus jne. listahan on loputon, miksi töihin ei voi mennä, vaikka kuinka yrittäisi ottaa itseään niskasta kiinni.

En kestä tämänkaltaisten ihmisten ajatuksia ja mielipiteitä työttömistä. Kaikki ylimieliset rikkaat luulee, että jokainen kituuttelee nälissään Kelan tuilla ihan vain laiskuuttaan ja huvikseen.

He eivät joko tiedä tai edes usko, että totuus on lähes aina moniongelmainen elämäntilanne, erityisesti mielenterveysongelmien ja niiden aiheuttamien fyysisten oireiden kanssa.

En taida ostaa enää hedelmä smoothieta...!!

Tytsu on kokoomuskaltaistensa mm. Susanna Koski, Elina Valtonen, Piia-Noora Kauppi kanssa viemässä meitä takaisin kokpanssien apinoiden planeetalle "hurmeiseen punamehuviidakkoon", jossa vahvin luonnevikainen narsisti vie eikä heikoille jätetä. Luonnevikaisuus ikävä kyllä on rikastumassa maassamme ja erityisesti politiikassa, kun enää hengissä säilymiseen ei Suomen kylmässä talvessa tarvita solidaarisuutta ja empatiakykyä, vaan puolipsykopaatit pääsevät ns. Jyrki-Tyrki-kyynärpäätekniikalla muista välittämättä etenemään vallan huipulle ja mädättämään demokratiaa, hyvinvointioikeusvaltiota ja yhdenvertaisuutta syrjien ja leimaten.

”En taida ostaa enää hedelmä smoothieta...!!”

Olet taitava kirjoittaja. Sinulla on paljon enemmän potentiaalia kuin mehupuljun kyykyttäjällä, joka päösi typerillä somejutuillaan heittämällä eduskuntaan.
En osta kaupan smootheja. Korona-aikaan ulkomailla asuva lapseni tilasi minulle smoothien ym. hyvää äitienpäivänä.
Odottelin lähetystä turhaan ulko-ovella sillä kuski oli livahtanut sisäpihan ovesta porraskäytävään.
Ostin Prismasta edullisesti ison säkin pakastepinaattia. Siitä saa monta edullista smoothieannosta.
Sydämensivistystä ei opi korkeakouluissa ja yliopistoissa. En tiedä olenko onnistunut jo aikuisten lasteni kasvatuksessa. Lasten isä kerran sanoi, että olen kadvattanut lapsemme hyvin. Aika monta kertaa sanoin sanan käytös, jos meno ei minua miellyttänyt.
Se riitti ja mitään muita kasvatusmetodeja en käyttänyt.
Tykkään pienestä ja vaatimattomasta elämästä. Olen ylpeä siitä, että elän luontoystävällisesti. Nousen kohta ylös makuuasennosta jalat ylös nostettuina ja keitän kahvit croissantin kyytipojaksi.
Olen hyvin tyytyväinen opposition linjauksiin valtion budjetista. Meidän asiat ovat hyvien ihmisten käsissä. Demokratia toimii.
En ole huomenna menossa Niinistön kanssa kävelylle Töölön lahden ympäri. Olen elämässäni tahkonnut kiintiöni täyteen niillä seuduilla. Helsingin Uutiset-ilmaislehdessä on juttu ruuhkasta Mannerheimintiellä.
Jutusta selvisi, että olisin voinut kävellä viime stadireissulla museon puoleisella kadulla.
Jollakin tai joillakin henkilöillä on kova tarve loukata minua tällä palstalla.
Itsetunnossani ei ole ollut ikinä mitään vikaa. Vanhempani aina ihmettelivät mistä olen perinyt sisukkuuteni. No eikö se ole meidän kaikkien suomalaisten yhteinen hyve. Sisuun kuuluu myös toisten ihmisten kunnioittaminen ja arvostaminen. Yrittäjyys vaatii nöyryyttä. Ylimielisyys karkottaa asiakkaat. Tähän lopetan tajunnanvirtani ja nousen ylös kahvinkeittoon.

Tämä ihminen ei arvosta kotiäitejä, eikä pienituloisia lainkaan. Tämä ihminen on oman menestyksen ja liiallisen rahan takia vieraantunut täysin enemmistön työttömyyden syistä.

Vain harvat työttömät ovat oikeita terveitä ja täyspäisiä työnhakijoita, joille voisi mennä sanomaan, että menestyminen on vain itsestä kiinni. Kenestä vaan voi tulla mitä vaan ja muuta hevonpaskaa...

Mutta ne kaikki loput eli se suurin osa työttömistä on kuitenkin niitä moniongelmaisia ihmisiä esimerkiksi vaikea traumaattinen lapsuus, sukupolvelta toiselle siirtyvä köyhyys, itsetunto, esiintymiskyky tai asiakaspalvelutaidot mitättömät, ahdistus ja sosiaaliset pelot, päihde riippuvuudet, uhkapelit, unettomuus jne. listahan on loputon, miksi töihin ei voi mennä, vaikka kuinka yrittäisi ottaa itseään niskasta kiinni.

En kestä tämänkaltaisten ihmisten ajatuksia ja mielipiteitä työttömistä. Kaikki ylimieliset rikkaat luulee, että jokainen kituuttelee nälissään Kelan tuilla ihan vain laiskuuttaan ja huvikseen.

He eivät joko tiedä tai edes usko, että totuus on lähes aina moniongelmainen elämäntilanne, erityisesti mielenterveysongelmien ja niiden aiheuttamien fyysisten oireiden kanssa.

Kyllä ne työttömät välillä leuhkii iltapäivälehdissö, ettei ole tarkoituskaan mennä töihin, eli kyllä Noora on oikeassakin.

Vaan kuinkas sitten kävikään, velkaa otetaan, koulutuksesta leikataan.. jne.

"Minut pitäisi valita eduskuntaan koska olen perheiden, lasten, nuorten, sekä yrittäjyyden puolella. Olen energinen ja positiivisella asenteellani saan oikeasti asioita aikaiseksi. Ensimmäisenä meidän tulee taittaa Suomen velkaantuminen ja purkaa kannustinloukut. Koulutukseen ja varhaiskasvatukseen on satsattava, sekä sosiaali- ja terveyspalveluissa on panostettava ennaltaehkäisyyn."

”En taida ostaa enää hedelmä smoothieta...!!”

Olet taitava kirjoittaja. Sinulla on paljon enemmän potentiaalia kuin mehupuljun kyykyttäjällä, joka päösi typerillä somejutuillaan heittämällä eduskuntaan.
En osta kaupan smootheja. Korona-aikaan ulkomailla asuva lapseni tilasi minulle smoothien ym. hyvää äitienpäivänä.
Odottelin lähetystä turhaan ulko-ovella sillä kuski oli livahtanut sisäpihan ovesta porraskäytävään.
Ostin Prismasta edullisesti ison säkin pakastepinaattia. Siitä saa monta edullista smoothieannosta.
Sydämensivistystä ei opi korkeakouluissa ja yliopistoissa. En tiedä olenko onnistunut jo aikuisten lasteni kasvatuksessa. Lasten isä kerran sanoi, että olen kadvattanut lapsemme hyvin. Aika monta kertaa sanoin sanan käytös, jos meno ei minua miellyttänyt.
Se riitti ja mitään muita kasvatusmetodeja en käyttänyt.
Tykkään pienestä ja vaatimattomasta elämästä. Olen ylpeä siitä, että elän luontoystävällisesti. Nousen kohta ylös makuuasennosta jalat ylös nostettuina ja keitän kahvit croissantin kyytipojaksi.
Olen hyvin tyytyväinen opposition linjauksiin valtion budjetista. Meidän asiat ovat hyvien ihmisten käsissä. Demokratia toimii.
En ole huomenna menossa Niinistön kanssa kävelylle Töölön lahden ympäri. Olen elämässäni tahkonnut kiintiöni täyteen niillä seuduilla. Helsingin Uutiset-ilmaislehdessä on juttu ruuhkasta Mannerheimintiellä.
Jutusta selvisi, että olisin voinut kävellä viime stadireissulla museon puoleisella kadulla.
Jollakin tai joillakin henkilöillä on kova tarve loukata minua tällä palstalla.
Itsetunnossani ei ole ollut ikinä mitään vikaa. Vanhempani aina ihmettelivät mistä olen perinyt sisukkuuteni. No eikö se ole meidän kaikkien suomalaisten yhteinen hyve. Sisuun kuuluu myös toisten ihmisten kunnioittaminen ja arvostaminen. Yrittäjyys vaatii nöyryyttä. Ylimielisyys karkottaa asiakkaat. Tähän lopetan tajunnanvirtani ja nousen ylös kahvinkeittoon.
aikainen aamu sinulla tänään
hyvissä ajoin kuitenkin ennen iltakuuden uutisia

Saatan kuulostaa ikävältä, mutta jos moniongelmainen työtön käyttää vähiä rahojaan smoothiebaarissa, ei hän hallitse talouttaan. Kannattaa siis boikotoida oman itsensä takia.

Tytsu on kokoomuskaltaistensa mm. Susanna Koski, Elina Valtonen, Piia-Noora Kauppi kanssa viemässä meitä takaisin kokpanssien apinoiden planeetalle "hurmeiseen punamehuviidakkoon", jossa vahvin luonnevikainen narsisti vie eikä heikoille jätetä. Luonnevikaisuus ikävä kyllä on rikastumassa maassamme ja erityisesti politiikassa, kun enää hengissä säilymiseen ei Suomen kylmässä talvessa tarvita solidaarisuutta ja empatiakykyä, vaan puolipsykopaatit pääsevät ns. Jyrki-Tyrki-kyynärpäätekniikalla muista välittämättä etenemään vallan huipulle ja mädättämään demokratiaa, hyvinvointioikeusvaltiota ja yhdenvertaisuutta syrjien ja leimaten.
Kokoomuksen Susanna Koski nautti ex-kansanedustajan hulppeaa vastikkeetonta sossupummitukea saatuaan potkut eduskunnasta.

en ole eläissäni ostanu yhtään smuuthieta

enkä osta
Ohrapirtelö riittää?
15875820_304.jpg

• Tykkää
Reactions: ruuttis

Smoothieyritys Jungle Juice Barin toinen perustaja, Petteri Fagerström, lähetti ainakin kahdelle henkilölle uhkaavia Instagram-viestejä sen jälkeen, kun he olivat kritisoineet hänen puolisoaan, kansanedustaja Noora Fagerströmiä (kok).

Helsingin apulaispormestari Paavo Arhinmäki (vas) ja yhteiskunnallisiin aiheisiin keskittyvä sarjakuvataiteilija Heidi Suotsalo lisäsivät Instagramin tarina-osioon kuvakaappauksia Petteri Fagerströmin heille lähettämistä viesteistä.

Lue lisää: Kansanedustaja Noora Fagerström valtaisan someraivon kohteena – puolustautuu Instagramissa

Esimerkiksi Suotsalon jakamiin tarinoihin hän oli vastannut kehotuksella ”istu miekkaan” ja todennut, että ”Vittu sä oot loppu! Toivottavasti pian tapaat itsesi!”. Viimeisimmissä viesteissä luki:

– En enää ihmettele miksi niin moni on uhannut tappaa sut.

Noora Fagerströmin mies lähetti somessa uhkaavia viestejä Paavo Arhinmäelle ja Heidi Suotsalolle: "Sä oot ränttääjä loppu!"
Petteri Fagerström ei halunnut kommentoida Iltalehdelle mitään lähettämiinsä viesteihin liittyen, mutta pahoitteli kirjoituksiaan Instagramissa. Myös puoliso, kokoomuksen kansanedustaja Noora Fagerström pahoitteli miehensä käytöstä somessa

”Muisti riittää hautaan asti”

Paavo Arhinmäki jakoi Instagram -tarinassaan kuvakaappauksen, jossa näkyy kolme Fagerströmin lähettämää viestivastausta hänen tarinaansa.

– Saat selittää tämän. Kasvotusten.

– Mun muisti riittää hautaan asti.

– Ala keksiä selityksiä Paavo.

Iltalehti tavoitteli puhelimitse Arhinmäkeä kommentoimaan asiaa, mutta ei tavoittanut häntä toistaiseksi.

”Istu miekkaan”

Heidi Suotsalo sai Fagerströmiltä Instagramissa jakamiinsa tarinoihin sunnuntai-iltana muun muassa seuraavat viestivastaukset:

– Istu miekkaan.

– Vittu sä oot loppu! Toivottavasti pian tapaat itsesi!

– En enää ihmettele miksi niin moni on uhannut tappaa sut.

– Vittu sä oot ränttääjä loppu! Vitun vasurisaasta!

Suotsalo kertoo Iltalehdelle aikovansa tehdä viesteistä rikosilmoituksen.

– En edes tiedä, että mihin hän viittaa tuolla viestillä, koska ei kukaan ole uhannut koskaan tappaa minua, Suotsalo sanoo.

Apinoiden planeetalla kaikuu kokpanssien huuto, hurmeista punajuomaa tarjolla. Viidakon vahvin, lauman narsistinen kinkku kirkuu "heikoille ei jätetä".

Tuossa Fagerströmin perheessä vakka on tosiaan valinnut kantensa.
Apinoiden planeetalla kaikuu kokpanssien huuto, hurmeista punajuomaa tarjolla. Viidakon vahvin, lauman narsistinen kunkku kirkuu "heikoille ei jätetä".

Tuossa Fagerströmin perheessä vakka on tosiaan valinnut kantensa.
Jos tuo Fagerström osoittautuu liian oikeistolaiseksi ja käy rasitteeksi Kokoomuksen kannatukselle, tulee lähtö kokkareista, mutta persupuolue ottaa kyllä hänet riveihinsä, persut ovat loikkareiden loppusijoituspaikka.

Suomi on riistokapitalismi maa.
Kohta oikea äärioikeistolainen maa, pahimmasta päästä. Ihmiset luokitellaan sen mukaan, kuka on köyhä ja kuka on rikas.
Ilman omaa syytään, kukaan ei voi valita sitä, syntyykö rikkaaseen vai köyhään perheeseen.
Kaikki ei ole aina sinusta itsestäsi kiinni.
Jos olisi, niin kukaan täällä ei olisi köyhä.
On sairasta, miten joku pitää itseään parempana muka sen vuoksi, että on rikas.
Onko rikas myös henkisesti? Moni ei ole.

Yhteistyössä