Pitäisikö BOIKOTOIDA Jungle Juice Baria ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tytsu on kokoomuskaltaistensa mm. Susanna Koski, Elina Valtonen, Piia-Noora Kauppi kanssa viemässä meitä takaisin kokpanssien apinoiden planeetalle "hurmeiseen punamehuviidakkoon", jossa vahvin luonnevikainen narsisti vie eikä heikoille jätetä. Luonnevikaisuus ikävä kyllä on rikastumassa maassamme ja erityisesti politiikassa, kun enää hengissä säilymiseen ei Suomen kylmässä talvessa tarvita solidaarisuutta ja empatiakykyä, vaan puolipsykopaatit pääsevät ns. Jyrki-Tyrki-kyynärpäätekniikalla muista välittämättä etenemään vallan huipulle ja mädättämään demokratiaa, hyvinvointioikeusvaltiota ja yhdenvertaisuutta syrjien ja leimaten.

En ole ikinä ymmärtänyt näitä "menestyjiä", kun itse sattuu onnistumaan, niin kuvitellaan että ne jotka eivät ehkä ole onnistuneet ovat jotenkin huonompia ihmisinä ja heitä pitää patistaa, syrjiä ja leimata. On tutkimuksin todettu että kus nousee yleisesti taloudellisesti menestyneiden pääähän ja mm. empatiakyky esim. huono-osaisia kohtaan vähenee ja arvot kovenevat

Onneksi on myös toisenlaisia yrittäjiä, kuten vaikkapa tuo Varustelekan perustaja Valtteri Lindholm. Moraalinen yrittäjä ja menestyjä, harvinainen tapaus, mutta ei mahdoton 👍

• Tykkää
Reactions: Lispetti
100 000 euroa koronasossutukia, kelpais varmaan sullekin

Jungle Juice Bar
"Jungle Juice Bar on suomalainen mehu- ja smoothiebaariketju. Yrityksen perustivat Noora ja Petteri Fagerström vuonna 2010. Suomen ensimmäinen Jungle Juice Bar avattiin Vantaan kauppakeskus Jumboon alkuvuodesta 2011. Vuosikymmenen loppuun mennessä baareja oli useita kymmeniä Suomessa. Yritys on laajentanut toimintaansa myös Tukholmaan.
Smoothie Heaven Oy (Jungle Juice Bar)"

Koronatuen saajat

Y-tunnusToimialaYrityksen kokoMaakuntaKuntaTuki
2347509-2RavitsemistoimintasuuriUusimaa

Tietojen lähde: Business Finlandin avoin data. Business Finlandin rahoitusta jaettiin tälle yritykselle "häiriötilanteessa".

Oon kyllä samaa mieltä siinä, että asia on pitkälti asenteesta kiinni.

Mutta sit taas toisaalta... Ei mun tarvitse alkaa boikotoida koska ei mulle tulisi, ikinä, mieleenkään ostaa, oikealla, kovalla työllä ansaitsemillani euroilla kyseisiä ylihinnoiteltuja smoothieita,

Osaan ihan ite ostaa tuoreet hedelmät ja pilkkoa, heittää mehulinkoon ja/tai puristaa ja lopuksi surauttaa sauvasekoittimella smoothieni.

Suorastaan hullua, että joku on moisesta valmis maksamaan!

• Tykkää
Reactions: ruuttis ja Lispetti
Suomi on riistokapitalismi maa.
Kohta oikea äärioikeistolainen maa, pahimmasta päästä. Ihmiset luokitellaan sen mukaan, kuka on köyhä ja kuka on rikas.
Ilman omaa syytään, kukaan ei voi valita sitä, syntyykö rikkaaseen vai köyhään perheeseen.
Kaikki ei ole aina sinusta itsestäsi kiinni.
Jos olisi, niin kukaan täällä ei olisi köyhä.
On sairasta, miten joku pitää itseään parempana muka sen vuoksi, että on rikas.
Onko rikas myös henkisesti? Moni ei ole.
Nyt vaan matoja keräämään ettei lopu pilkkijöiltä syötit

Kyllä! Minun perheeni tai tuttavani emme takuulla osta yhtään mitään kys pariskunnan tarjoamaa asiaa! Toivottavasti prinsessa tipahtaa sossun luukulle karma kyllä iskee!

Yhteistyössä