Pitäisikö kenties erota, ei kai tällainen ole normaalia (seksistä)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tällaista
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Tällaista

Vieras
Nyt on kulunut varmaan jo vuosi, etten ole fyysisesti halunnut miestäni ollenkaan. Ei ole panettanut, eikä miehen läheisyys kiinnostanut. Toki silti olemme harrastaneet seksiä lähes samaan tahtiin kuin ennenkin -sillä erolla, että mua ei hetkauta suuntaan eikä toiseen. Miestä rakastan, ja vaikka seksi hänen kanssaan on hyvää, hän ei vain kiinnosta enää seksuaalisesti, jos nyt on koskaan kiinnostanutkaan.

Kun taas mietin joitain muita, tiettyjä, miehiä, mua alkaa heti panettaa, ja sydän alkaa pamppailla ja perhoset lennellä vatsassa, kun saan heiltä huomiota ja flirttaan (viattomasti), ja kun kuvittelen millaista olisi olla lähemmässä kontaktissa heidän kanssaan...

Mitä mun pitää tehdä itselleni...?!!

Kuta kuinkin kunnossa, mies tehnyt pahoja juttuja sekä omassa että meidän yhteisessä menneisyydessä, liekö se sitten vaikuttaa muutenkin että hän on silmissäni useimmiten vastenmielinen.

Olen tyytyväinen itseeni, suurempaa masennusta tai väsymystä ei ole.

Alkuperäinen kirjoittaja Tällaista:
Kuta kuinkin kunnossa, mies tehnyt pahoja juttuja sekä omassa että meidän yhteisessä menneisyydessä, liekö se sitten vaikuttaa muutenkin että hän on silmissäni useimmiten vastenmielinen.

Hmm.. En ole psykiatri, mutta kannattaa yrittää keskustella asiasta kaksin tai pariterapiassa tms. Kuvittelisin, että jos vastahakoisesti suostut vaan miehen mieliksi, niin se se vasta syökin asioita pahemmiksi ja siitäkin voisi tulla "vihaa" miestä kohtaan, vaikkei olekaan syyllinen. Tällainen maalaisjärkiteoria :D

Alkuperäinen kirjoittaja Alumiinikuu:

Hmm.. En ole psykiatri, mutta kannattaa yrittää keskustella asiasta kaksin tai pariterapiassa tms. Kuvittelisin, että jos vastahakoisesti suostut vaan miehen mieliksi, niin se se vasta syökin asioita pahemmiksi ja siitäkin voisi tulla "vihaa" miestä kohtaan, vaikkei olekaan syyllinen. Tällainen maalaisjärkiteoria :D

Ollaan kyllä asiasta puhuttu, tosin olen jättänyt kertomatta että muut miehet sytyttää, mutta kaipa tuo mies senkin aistii.
Tuntuu, ettei miestä voi jättää ilman seksiä kuitenkaan, nimittäin jos minusta ois kiinni, loppuelämäni hänen kanssaan ois seksitöntä.

Johtuuko sit siitäkin, että mies tuntuu pikemminkin parhaalta ystävältä tai "veljeltä",
ilman intohimoa tai seksuaalista jännitettä.
Voiko siitä sitten jatkaa, onkin kysymys jos tarvitsisin paljon vastauksia. :/

Alkuperäinen kirjoittaja Keijumetsän Lilja:
Oletteko kokeilleet roolileikkejä?

Emme, nimittäin mua huvittaa koko ajatuskin, että miehen kans alkaisin mitään "leikkimään". Jonkun toisen kanssa tämä ajatus kuulostaa herkulliselta, mutta että tuon oman kans...

Mene vaikka yksin jonkun pariterapautin luo juttelemaan. Ehkä ne pahat jutut kalvaa sinua, ehkä haluat miestä rangaista, ehkä olet katkera vaikka et haluaisikaan olla...joka tapauksessa oman hyvinvointisi takia ja jotta saisit tilanteen ratkaistua parhaimmalla mahdollisella tavalla mene juttelemaan jonnekin. Joskus jo se kun puhuu toiselle, sanoo asiosta ääneen toiselle ihmisille auttaa selventämään tilannetta. Yksin ajattelu ei oikein auta, se on vähän kuin keittäisi perunoita ja pitäisi kattilan kannen väkisin kiinni; tulee paineita eikä asiat edisty mihinkään suuntaan.

Älä suostu, jos et halua! Todellakin voit jättää sen ilman seksiä. Mut kannattaa puhua ja kertoa miehelle, että mitkä on syyt tähän sun haluttomuuteen. yksi suurimmista syistä on varmaan se, että suostut, vaikka et halua, eihän siinä ole mitään järkeä. :$

Mutta kun suurin syy siihen, miksi en halua seksiä, on se, että mies ei vain kiinnosta minua seksuaalisesti. Ei kiihota. Tuntuu liian ystävältä. Hieno parisuhde meillä on, noin henkisesti, ollaan samalla aaltopituudella, pystytään puhumaan kaikesta, ollaan läheisiä ja voi luottaa, mutta seksi...

Mutta kun suurin syy siihen, miksi en halua seksiä, on se, että mies ei vain kiinnosta minua seksuaalisesti. Ei kiihota. Tuntuu liian ystävältä. Hieno parisuhde meillä on, noin henkisesti, ollaan samalla aaltopituudella, pystytään puhumaan kaikesta, ollaan läheisiä ja voi luottaa, mutta seksi...

No kun ei ole pienintäkään mahdollisuutta kiihottua, jos se seksi tapahtuu riippumatta siitä, miltä susta tuntuu.

En usko, että henkisestikään parisuhteessa asiat on hyvin, jos mies on tehnyt pahoja asioita, joiden itsekin tiedät heijastavan myös tähän asiaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

No kun ei ole pienintäkään mahdollisuutta kiihottua, jos se seksi tapahtuu riippumatta siitä, miltä susta tuntuu.

En usko, että henkisestikään parisuhteessa asiat on hyvin, jos mies on tehnyt pahoja asioita, joiden itsekin tiedät heijastavan myös tähän asiaan.

Siis ei mies minua pakota seksiin, ja mies ottaa minut sängyssäkin huomioon. Mutta mikään ei tunnu miltään, ajattelen lähinnä kauppalistaa tai vastaavia juttuja siinä samalla. Ja kun mies töissä, haaveilen muista miehistä. :(

Joo, siis nää pahat asiat kyllä kummittelevat jossain taustalla ja vaikuttavat varmasti jokapäiväiseen elämään, mutta siitä huolimatta tai juuri sen takia mulla ja miehellä tosi "kiinteä" suhde.

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:

Yhdyn tähän. Alitajunnassa voi olla yllätyksiä. Toisaalta kannattaa miettiä, haluatko vaihtaa henkisesti hyvällä tolalla olevan kenties hyvin kehityskelpoisen suhteen intohimosuhteeseen? Siis jos et saakaan "lottovoittomiestä", että molemmat asiat pelaisi...

Mutta entä jos tähän meidän suhteeseen ei enää sitä intohimoa saa?
Mies ei vaan sytytä, eikä kyllä edesauta asiaa mitenkään - vaikka kuinka sängyssä haluaa mulle hyvän fiiliksen, niin arkipäiväisessä elämässä on liiankin Ystävä.
Entä jos mut on luotu loppujen lopuksi sinkuksi, joka saa nautintonsa seksisuhteista?

Mutta entä jos tähän meidän suhteeseen ei enää sitä intohimoa saa?
Mies ei vaan sytytä, eikä kyllä edesauta asiaa mitenkään - vaikka kuinka sängyssä haluaa mulle hyvän fiiliksen, niin arkipäiväisessä elämässä on liiankin Ystävä.
Entä jos mut on luotu loppujen lopuksi sinkuksi, joka saa nautintonsa seksisuhteista?

Niin, no senhän tiedät vain sinä itse, että tarvitsetko rakkautta vai sinkun vapautta.