Pitäisiköhän erota miehestä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suffe"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"suffe"

Vieras
Siis vasta pari päivää on ollut näitä ajatuksia. Syitä on monia. Rakastan kyllä miestäni ja hän on minulle hyvä kaikinpuolin. Hän on myös loistava isä.
Mutta välillä tuntuu, että meillä ei ole mitään puhuttavaa eikä mitään yhteistä. Arjessa on paljon riitoja ja erimielisyyksiä. Asioita ei saada selvitettyä, vaan ne unohdetaan kunnes otetaan taas esille seuraavan riidan aikana.
Ajatus erosta tuntuu kamalalta, mutta en ole täysin onnellinen, vaikka mitään suurempaa draamaa tähän ei liitykään.
Mies ei myöskään enää viehätä minua ulkoisesti kovin paljon. On mm, kasvattanut järkyttävän parran ja viikset eikä siisti niitä ikinä, antaa vain kasvaa. Olen sanonut, että en pidä siitä, mutta mies ei välitä. Ehkä jonkun mielestä pinnallista, mutta haluan suudella karvatonta naamaa. Myös muita asioita on, mutta en jaksa kaikkea vuodattaa..Vinkkejä, neuvoja, jotain?

Hei!

Mielestäni ero ei ole mikään ratkaisu ikinä. Totuus on kuitenkin se, että ruoho ei ole koskaan sen vihreämpää aidan toisella puolella! Ehkä aluksi siltä voi vaikuttaa, mutta todellisuudessa kaikki miehet alku huuman jälkeen vähän ns. harmaantuvat ja niin me naisetkin! Sehän se avioliiton idea juuri onkin, että saa olla sellainen kuin on :) Mielestäni ainakin on mukavaa, jos miehellä on parta :) Sehän on hyvin miehekästä :) Sehän oisi ihan naisen kanssa pussailua ilman partaa :D No ei ihan, mutta vaihtelu on aina kivaa :) Voithan vedota tähän asiaan, miehelle että eikö vaihtelu olisi välillä kivaa omassa lookissa siis ei partaa haha :D Jos et yhtään tykkää parrasta :) Partaanki kyllä tottuu :)

Ehkä tarttisit ihan kahden keskistä aikaa miehesi kanssa? Romanttinen hotelli yö? Laita päälle hyvän näköset alusvaatteet ja pari lasia skumppaa kyytipojaks molemmille nii eiköhä siitä jo romantiikkaa lakanoissa ala syntyä enempiki ;) mielikuvitusta saa käyttää vapaasti ja hurjien fantasioiden jakaminen kumppanin kanssa kiihottaa varmasti molempia! ;)

Kannattaa myös hankkia omia harrastuksia niin elämä ei tunnu niin tylsältä. Kannattaa myös ehkä keksiä joku yhteinen harrastus miehen kanssa? Semmoinen mistä molemmat tykkää.. Ei tarvitse olla mikään kallis juttu esim vaikka kävely luonnossa voi riittää :) Eikä kävelyllä tarvitse välttämättä puhua :)

Ja korjaan sen verran, että parta/ viikset on ihan ok mikäli niissä on jokin muoto ja ne pidetään siistinä. Mutta miehen lookki muistuttaa lähinnä jotain luolamiestä.
Mies on todella komea, mutta peittää sen kyllä kaikin tavoin; parralla, epäsiisteydellä ja risaisilla vaatteilla.
Ehkä tämä on joku ohimenevä vaihe, todella toivon sitä. Mutta tällä hetkellä en jaksa yhtään katsella miestä, enkä jutell tai tehdä mitä muutakaan hänen kanssaan.

vaihdatko alkoholistimieheeni? Elämä muuten hyvää,mutta kaikki lomat vkonloput hän on humalssa ( ei ole läsnä koskaan kun on humalassa,täysin tuntematon tyyppi silloin minulle) älä valita!

[QUOTE="vieras";24937996]vaihdatko alkoholistimieheeni? Elämä muuten hyvää,mutta kaikki lomat vkonloput hän on humalssa ( ei ole läsnä koskaan kun on humalassa,täysin tuntematon tyyppi silloin minulle) älä valita![/QUOTE]

No en vaihda, mutta kai on jotain myös tuota väliltä. Enkä valita, vaan pohdin.

Yhteistyössä