Pitäisittekö enää yhteyttä, jos ystäväsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja velli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

velli

Vieras
ei noteeraisi mitenkään
A) ystävänpäiväkorttia hänen lapsilleen
B) Joululahjaa
C) Syntymäpäivälahjaa
D) Terveiset XXXX paikasta - korttia

Siis jos olisitte postittaneet nämä, eikä näihin mitenkään olisi noteeratta niin pitäisitkö enää mitään yhteyttä? Vai odottaisitteko, että hän ottaa yhteyttä vuorostaan teihin?

Jaa vaikea sanoa, kait minä jotain yhteyttä pitäisin vaikkei nyt välttämättä laittelis kortteja voi olla vaikka maililla yhteyksissä. Mut jos ei sit vastais ystäväni edes mailiin tai muuta sellaista en jaksaisi yhteyttä pitää.

Pitäisin. Olen pitänytkin aina kunnes ystävä tekee katoamistempun... Puoleen vuoteen en ole hänestä kuullut, taisivat muuttaakin jossain vaiheessa, ihan pienen alueen sisällä tosin... Lähetin silti joulukortin, vanhaan osoitteeseen kun en uutta tiedä.
Olettaisin kaverin ottavan yhteyttä kun kiinnostaa... Teinivuosien jälkeen oli kadoksissa pari vuotta (ihan vaan omasta halustaan ei tahtonut nähdä ketään tuttuja ) kunnes sitten etsi minut käsiinsä. Toivottavasti tekee niin uudestaankin :whistle:

Juu, omalaatuinen on ystävä, mutta vanhin, rakas ja kallis ja iloinen olen jos yhteys taas löytyy :D

Yhteistyössä