Pitäisittekö tälläistä käytöstä törkeänä?

27.11.2011
234
0
16
Yks kaveri sukujuhlissa sanoi yhden 25v miehen uuden tyttöystävän ja kaikkien kuullen "kuka toi muija on!" ja hetken myöhemmin "ei ole todellista, sä oot löytäny uuden muijan!". Pitäisittekö törkeänä vai menisikö huumorista?

tuntematta ihmisiä täällä luettuna aika mautonta.
mutta jos tuntevat hyvin toisensa ja huumorintaju on molemmilla samanlaista niin eri asia.

No ei ainakaan kovin hyvältä huumorilta kuulosta jos on sellaiseksi tarkoitettu. Itse pidän
käytöstä huonona ja moukkamaisena. Tuskin osaisn tai pystyisin olemaan mainitsematta asiasta jossain vaiheessa jos ihminen minulle myös tuttu.

Todellakin pitäisin tosi huonotapaisena. Jos juhlista ei jotakuta tunne niin silloin mennään esittäytymään, eikä kaukaa huudella että kukakohan toikin on, puhumattakaan että nimitetään toista muijaksi. Ja ihan yhtä tökeröä on koko juhlakansan kuullen taivastella toisen parisuhteita (uusia tai vanhoja).

Enkä varmasti sanoisi mitään jos ei olisi tosi läheinen ihminen, ei ole myöskään hyvätapaista mainita toisen virheistä tai huonoista tavoista, ainakaan suureen ääneen. Jos kyseessä olisi läheinen ihminen niin voisin asiasta sanoa kahden kesken.

[QUOTE="hih";26314266]saattaisin sanoa just noin ja luulisin että siitä tulee kaveri hyvälle mielelle. mutta olen siis moukka...

i[/QUOTE]

siis ajattelet että se uusi nainen (vieras) on mielissään kun kutsut häntä muijaksi keskellä sukujuhlia? noh, kuvitelmansa jokaisella....

[QUOTE="vieras";26314291]siis ajattelet että se uusi nainen (vieras) on mielissään kun kutsut häntä muijaksi keskellä sukujuhlia? noh, kuvitelmansa jokaisella....[/QUOTE]

tuo sana on mulle aika outo. enpä oo käyttänyt. mutta saattaisin sanoa että sulla on uus tyttökaveri

jollekin se sana kai on muija...

Uusimmat

Yhteistyössä