?
.
Vieras
Meillä on iso perhe ja olen raskaana, mies on aina töissä. Jos ei ole töissä niin nukkuu koska pitää taas aamuyöstä lähteä töihin. Ymmärrän että on väsynyt mutta en jaksa ymmärtää käytöstään: Jatkuvaa kiukuttelua ja pelkkää vittuilua, jos koitan jutella vaikka jotain odotuksestani tai tulevasta synnytyksestä niin ei kuulemma kiinnosta. Harvemmin mikään muukaan mitä sanon tai teen tuntuu kiinnostavan. Esim. kun värjäsin hiukseni tosi radikaalisti- ei sanaakaan.
Jos puhun työasioistani, niin vastaus useimmiten on ettei kiinnosta tai "Ota loparit".
Seksiä on tosi harvoin, mä ällötän miestäni kun olen niin lihava (ja raskaana).
Pääsiäisenä oli oman sukunsa luona yksinään (ja sukulaiset eivät kuulemma minua sinne halua kun koitin ehdottaa että lähtisin lasten kanssa mukaan).
On niin arvoton ja paska olo, tuntuu että yksin olis helpompaa. Tai jos vaan vetäis itsensä kiikkumaan...
Jos puhun työasioistani, niin vastaus useimmiten on ettei kiinnosta tai "Ota loparit".
Seksiä on tosi harvoin, mä ällötän miestäni kun olen niin lihava (ja raskaana).
Pääsiäisenä oli oman sukunsa luona yksinään (ja sukulaiset eivät kuulemma minua sinne halua kun koitin ehdottaa että lähtisin lasten kanssa mukaan).
On niin arvoton ja paska olo, tuntuu että yksin olis helpompaa. Tai jos vaan vetäis itsensä kiikkumaan...