Aika erikoinen tapa erota, vai mitä??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vai mitä??
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vai mitä??

Vieras
Yli kaksi viikkoa sitten oli kinaa miehen kanssa, ihan pientä lapsenhoitoon liittyen. Kysyin häneltä, että eikö xx:n hoito kiinnosta?? Mies sanoi, että ei kiinnosta ja minä sanoin, että sitten sinun kai on paras lähteä - mies lähti.

Hänellä on siis mahdollisuus yöpyä työpaikallaan eli ei mihinkään taivasalle mennyt.

Soitti seuraavana päivänä, juteltiin monta kertaa ihan tavallisesti, pyysin anteeksi ja mies lupasi tulla kotiin illalla.

Sen jälkeen ei ole vastannut puhelimeen, viesteihin tai mihinkään.

Olen aika ihmeissäni, mitä sanon lapsille, isänpäiväkin lähestyy jne.

Tuntuisi, että jos haluaa erota niin eikö senkin voi sanoa suoraan??

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Sillä on joku hoito

Ei ole tai ei ainakaan ole ollut, enkä usko sellaiseen.

Jostain isommasta on kyse, en vaan tiedä mistä. Kai ajansaatossa kasautuneista jutuista.

Mutta en usko, että on toista miestä joka näin tekisi ja jättäisi lapsetkin tälläiseen epätietoisuuteen.

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Ihmeissäsi olet vain?
Mä olisin varmaan huolissani, raivoissani ja v*ttuuntunut jos ei puhelimeenkaan vastaa.

Kaikkea tuota olen ollut, mutta nyt olen vain ihmeissäni. Eniten mietin tulevaa isänpäivää juuri nyt, että miten handlaan sen niin ettei lapset olisi ihan kauhean pahoillaan.

Alkuperäinen kirjoittaja ?:
On ajamassa sisään uutta ja pitää samalla "oikeuden palata" ellei uudesta jutusta tulekaan mitään?

Ei, hänen pitikin olla tuo kaksi viikkoa muualla hommissa, mutta nyt olisi jo aika palata, huomenna alkaa työt, mutta ei vastaa tai pitää puhelinta kiinni.

Et siis ole mitään yhteyttä saanut mieheen? Onko kukaan muukaan?
Mä olisin huolesta soikeana.

Totta kai on elossa, jos sulkee ja availee puhelintaan ja kotonaan on käymässä ollut.

En ole huolissani siitä, onko elossa vai ei, ihan muusta olen huolissani, niinkuin parisuhteestamme, onko sellaista enää vai ei??

Tämä on tätä nykyaikaa.
Tuttavan mies otti ja lähti jähes samaan tyyliin, selvisi, että mies oli pyörittänyt toista naista jo lähes vuoden ajan. Sai helpon syyn lähteä, vika oli siis vaimossa, kun heitti hänet pihalle.

Alkuperäinen kirjoittaja kh:
Tämä on tätä nykyaikaa.
Tuttavan mies otti ja lähti jähes samaan tyyliin, selvisi, että mies oli pyörittänyt toista naista jo lähes vuoden ajan. Sai helpon syyn lähteä, vika oli siis vaimossa, kun heitti hänet pihalle.

Alfa-uros =)

Tämä on tätä nykyaikaa.

Alfa-uros =)

Pöh.
Lähinnä vastuuta pakoileva oman edun tavoittelija. Hiiri eikä mies.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Totta kai on elossa, jos sulkee ja availee puhelintaan ja kotonaan on käymässä ollut.
En ole huolissani siitä, onko elossa vai ei, ihan muusta olen huolissani, niinkuin parisuhteestamme, onko sellaista enää vai ei??

Siis täh?
Oletko nähnyt sitä ja puhunut sen kanssa vai et?

Tämä on tätä nykyaikaa.

Alfa-uros =)

Pöh.
Lähinnä vastuuta pakoileva oman edun tavoittelija. Hiiri eikä mies.

Mies jolla varaa valita useamman naaraan väliltä=)

Alkuperäinen kirjoittaja Finttu:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Siis täh?
Oletko nähnyt sitä ja puhunut sen kanssa vai et?

siis hän oli jo aikaa sitten sopinut menevänsä vanhemmilleen pariksi viikoksi töihin, siitä tiedän. En ole puhunut hänen kanssaan sitten 16.10 jälkeen.

Se on sellaista kun uhkailee erolla, niin joskus sitä sitten saa haluamansa.

Me ollaan jo erottu :) mutta päätettiin yrittää yhdessä, koska ainakin tähän asti olemme ja minä olen kuvitellut, että meidät on luotu toisillemme (joo, tiedän vaikea uskoa, mutta en nyt kaikkea jaksa selittää).