P
puhkipoikki
Vieras
Mietin onko mussa jotain vialla kun säännöllisesti on jaksoja kun tuntuu etten jaksa mitään ylimääräistä. Eli nyt on sellainen jakso meneillään. Jaksan mennä töihin. Mutta työpäivän jälkeen jaksan oikeastaan vaan ajaa kotiin. Tuskaa on jos joutuu kaupan kautta mennä ja on siinä ja siinä että jaksaa sitten valmistaa päivällistä lapsille. Ei puhettakaan että jaksais mennä esim lenkille illalla tai harrastaa jotain tai lähteä lasten kanssa johonkin. Olisin nyt jo täysin valmis menemään yöunille. Tekemistä olis vaikka kuinka paljon mutta mä en oikeasti vaan enää jaksa, jalat ei enää kanna. Sitten viikonlopulle jää aivan kaikki.
Olen kauan miettinyt pitäiskö mun jaksaa enemmän?? Vai onko tää tällaista koska mä teen pätkätöitä? Eli kroppa ei koskaan kerkee tottua siihen että ollaan töissä kun kokoajan vaihtelee tilanteet. voi mennä 4viikkoa töitä 1-2viikkoa ilman töitä ja sitten taas 2viikkoa-2kk töitä.
aikuisopinnoistakin oon täysin jäänyt jälkeen kun en vaan jaksa keskittyä niihin..
Olen kauan miettinyt pitäiskö mun jaksaa enemmän?? Vai onko tää tällaista koska mä teen pätkätöitä? Eli kroppa ei koskaan kerkee tottua siihen että ollaan töissä kun kokoajan vaihtelee tilanteet. voi mennä 4viikkoa töitä 1-2viikkoa ilman töitä ja sitten taas 2viikkoa-2kk töitä.
aikuisopinnoistakin oon täysin jäänyt jälkeen kun en vaan jaksa keskittyä niihin..