pitäiskö mun "mennä" töihin yhteen sättiin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja RottenCorpse
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja täh?:
palkka tulloo 6 kertaa vuodessa jos maksetaan kahden kuukauden välein?

:headwall: elokuun palkka maksetaan syyskuussa, syyskuun palkka lokakuussa, lokakuun palkka marraskuussa. palkka tulee joka kuukausi. onko sulla ymmärtämisen vaikeuksia kenties ?

muakin todella kiinnostaisi tuollainen kotona tehtävä työ mutta ei sitä paikkaa enää ollut haussa. Jos joku titää jonkin muun paikan mihin voi hakea niin kertokaa ihmeessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Niinpä. Jotkut kuitenkin haluavat tehdä tuota inhottavaa työtä palkatta.

Onko todellakin väärin, että haluamme yrittää työllistyä? Mitä väärää siinä on, ettemme halua elää tukien varassa vaan yritämme kaikin keinoin pitää itse taloutemme kunnossa?

Jos palkkaa ei tule, se ei ole meidän vikamme. Jos olemme kerta laatineet viralliset työsopimukset, jotka ovat molemmat osapuolet allekirjoittaneet, niin eikö se ole painava asia, jos joudumme perimään saataviamme?

Alkuperäinen kirjoittaja jees:
Alkuperäinen kirjoittaja AinaHarmaa:
Nonni, mä sit aloitan eräässä toisessa luotettavassa paikassa työt :) Ei ole kellään ollut pahaa sanottavaa ja ihan ok palkka. Harjoittelin tässä yksi päivä ja oli aikas kivaa, helppoa kuin mikä. Tosin aluksi sai vähän pinnistellä että keksii niitä juttuja..mutta kun sen yli pääsi, johan alkoi juttu luistamaan :D

Oletko puhelimessakin vai teetkö pelkästään kirjotusjuttua? =)

niin, pelkkää naputusta koneella vaan! Puhelin olis muuten ok, mut jos lapset herää tai kuulee niin... vois olla heillä ihmettelemistä :D
oon harjotellut muutamia kertoja, kivaa on ja helppoa. Tänään on sit oikee vuoro illalla.
Tää homma sopii mulle tosi hyvin, en voi tehdä toista työtä kodin ulkopuolella koska lapsetkin pitää hoitaa. Päivätyönihän on sit ihan eri alalla....

Alkuperäinen kirjoittaja RottenCorpse:
pakko munkin on tuosta palkasta sanoa! jos työt alkaa elokuussa niin tottakai palkka maksetaan vasta syyskuussa, olkoot työpaikka mikä tahansa.
jos palkkapäivä on 5 pvä ja aloitat vaikka ensimmäinen päivä työt, niin ethän sinä saa palkkaa elokuun 5 pvä vaan vasta sitten syyskuun 5. ja niinkuin tuolla mol. fi hakuilmoituksessa luki, meillä on palkkapäivä viiminen päivä eli meille tulee ensimmäimem palkka vasta syyskuun vika päivä!

ja tähän mä sanon, että ainakin kaupunki maksaa palkan samassa kuussa kun aloitat työt. Ainakin mulle.... että ei se mikään normikäytäntö ole ettei saa palkkaa muka melkein pariin kuukauteen.

Joku pohti että parempi kun pervot avautuvat linjoilla, eivät sit toteuta juttujaan oikeasti. Olen erimieltä, melkein kaikki soittajat ottavat jutut tosissaan ja uskovat niitä taruja mitä kerrotaan linjoilla. Itse oon joskus vittuuntuneena sanonut, että maksetut puhujat sanovat mitä halutaan kuulla. Kaikki miehet vastaavat, että linjoilla on oikeasti sellaisia jotka ovat kiinnostuneet näistä ks. jutuista ihan oikeasti, ovat kuulemma niin monesti saaneet kuulla. Sit suurin osa uskoo, että naiset linjoilla ovat ihan aitoja itse soittaneita pervoista jutuista kiinnostuneita naisia.
Sama koskee näitä ns.chatteja.
Tiedän myös, että noiden älyttömyyksien kuunteleminen ja ennenkaikkea niiden kertominen, jota joutuu tekemään, väkiselläkin vaikuttaa ihmisen psyykkeen.
Tämänhän itse sitten huomaa kun kokeilee.

eipä taida sitten kiinnostaakaan jos tuollaista. Arvelinkin ettei taida ihan perus normaaliajuttua olla toi sätti ja muu sellanen. Miks ihmeessä tuo sitten toimii? Ihan rahanvuoksiko vaan?

Sis miten ihmeessä se vaikuttaa psyykeeseen?
Ja TIETENKIN ne luulee suurin osa että me sinne ollaan itsekin soitettu, kaippa siinä menis into.. Ja jso on tarpeeksi hyvä näyttelijä, ei mies edes epäile että olisi linjalla töissä, menee niin täydestä.

Ja MITEN VITUSSA me muka yllytetään raiskauksiin tai lasten hyväksi käyttöön?
Aika kiva väite, luuletko sä että me lätistään siellä linjalla joo mee vaan raiskaan ja joo kyllä pikkutytöt tykkää seksistä! Voi jumalauta perkeleen ÄÄLIÖ nyt mulla kullä kärähti hiukan yli!!

Kärähdä sä vaan siellä ihan vapaasti. No ei varmaan nää samat pervot äijät linjoilla vuositolkulla päivystä jos eivät saa vastakaikua!!! Turha nyt esittää mitään pyhimystä. Pakkohan siellä on akan ulista, että joo fistaa vaan mua nyrkillä perseeseen, nautin siitä. Kerro miten olit päälle kymmenvuotiaana kiimanen ja halusit että aikuinen ukko panee yms. Nää kesyimmästä päästä.
Ei siellä linjoilla huokailulla tienaa mitään, sen tiedän tasan tarkkaan.
Mä jo selitin miten yllytetään. Annetaan uskoo, että naiset ja tytöt oikeesti haluaa tällaista kohtelua, eivät vaan julkisesti tunnusta sitä.

taitaa olla ihan tietyn tasoiset ihmiset siellä puhelinhommissa?:) ainakin tuon puhelinmamin vastauksen perusteella niin veikkaisin. sielläpä vähän vajakit puhelee keskenään..

mä tein puhelinhommia joskus 90-luvun puolivälissä lähes vuoden ja on se totta että kyllä se vaikuttaa henkisesti ja paljon. Alkaa vihata kaikkia miehiä kun oikeesti ne äijät luulee et joku tykkää kuunnella niiden ihan sairaitakin juttua, ja minä sentään kieltäydyin juttelemasta kaikesta laittomasta. Lehtien puhelinmyyntikin on tuohon verrattuna luksustyötä. Ja tosiaan pahinta oli se, että ne soittajat pitää niitä naisia vain pilluina, ei ihmisinäkään.

Yhteistyössä