Pitäiskö olla huolissaan?? (raskaudesta)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ap2
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

Ap2

Vieras
Mulla ei oo tässä raskaudessa aiemmin vuotanut mitään valkovuodon lisäksi, mutta tänään on tullu hieman hyvin vaalean ruskeaa vuotoa, siis todella hailakan väristä. Raskausviikkoja 17.. Vauva kyllä liikkuu ja kaikki tuntuu olevan hyvin, mutta tuo pieni vuoto häiritsee, mitään ei kyllä jää paperiin, mutta pikkuhousuista näkee, että jotain on vuotanut...

Noilla viikoillahan ei minnekään synnärille oteta eikä muutenkaan voi tehdä mitään jos jotain oiskin vialla.. Eli oottelet rauhassa aamuun, jos vuoto jatkuu ja tulee muita oireita niin soittele neuvolaan, niin tarkistavat ettei oo tulehdusta tai muuta vakavampaa. Oisko sulla menkat normaalisti tähän aikaan, joillakinhan voi tulla vuotoja vaikka ois raskaanakin? Tai onko ollu yhdyntää lähiaikoina, et ois limakalvot jotenkin ärsyyntyneet siitä?

[QUOTE="vieras";24375519]Noilla viikoillahan ei minnekään synnärille oteta eikä muutenkaan voi tehdä mitään jos jotain oiskin vialla.. Eli oottelet rauhassa aamuun, jos vuoto jatkuu ja tulee muita oireita niin soittele neuvolaan, niin tarkistavat ettei oo tulehdusta tai muuta vakavampaa. Oisko sulla menkat normaalisti tähän aikaan, joillakinhan voi tulla vuotoja vaikka ois raskaanakin? Tai onko ollu yhdyntää lähiaikoina, et ois limakalvot jotenkin ärsyyntyneet siitä?[/QUOTE]

No niin aattelinkin, ettei synnärille.. Lähinnä päivystys tuli mieleen.. Mut mä odottelen ja seuraan tilannetta.. :) Yhdyntää ei oo ollu, mut on tullu kyllä omin käsin tyydytettyä.. Et voihan se olla, et johtuu siitä? Noista menkoista en osaa sanoa mitään :D

No niin aattelinkin, ettei synnärille.. Lähinnä päivystys tuli mieleen.. Mut mä odottelen ja seuraan tilannetta.. :) Yhdyntää ei oo ollu, mut on tullu kyllä omin käsin tyydytettyä.. Et voihan se olla, et johtuu siitä? Noista menkoista en osaa sanoa mitään :D

Siis ja toisaalta valkovuotokin voi olla rusehtavaa, ettei sulla jotain tulehdusta oo.. Ei muuta ku oottelet rauhassa, tietenkin jos tulee kovia kipua ja kunnon vuotoa niin päivystykseen mars. Ja jos vauva liikkuu hyvin niinku sanoit ym niin ite ainakin oottelisin, eipä noilla viikoilla oo paljon mitä tehdä vaikka ois jotain vakavampaaki. Voithan aina soittaa päivystykseen jos epäilyttää.

Uusimmat

Yhteistyössä