Pitäiskö tää suhde lopettaa jo alkuunsa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nainen

Vieras
Ollaan päälle kuukausi tapailtu.
Mies oli alkuun kiihkeä ja puhui kauniisti yms.. Nyt muuttunut ihan toisenlaiseksi. Ei tahdo seksiä vaikka annan olettaa kyllä että itse tahtoisin,jos koitan vihjasta että ei osaa puhua niin suuttuu ja sanoo että hän nyt on vaan oma itsensä.
Kuitenkin väittää että ei olis mun luona jos ei tahtois olla..
Itselläni menee vaan hermot pähkäillessä,että mitä mies oikein meinaa yms. Niin voiko tästä nyt tulla yhtään mitään vai pitäiskö lopettaa alkuunsa kun nyt jo näin vaikeeta :/

Niin,samaa mieltä olen kai.. :/ Miks aina alkuun vaikuttaa niin hyvältä ja näin käy.
itseänikin satuttaa kun ei sano mitään positiivista,tuntuu että ei halua minua yms.. mietityttää vaan että miksi sitten edes roikkuu kuitenkin kanssani.

mistä sä koitat sen kanssa silloin puhua? jos se ahdistuu ku ei keksi mitään ns hienoa sanottavaa. ja ei seksiä oo aina pakko haluta. anna vähän tilaa ja älä arvostele, kattele vähän aikaa jos rentoutuis. jos arvostelet liikaa?

Niin,on minussakin vikaa ja tiedänkin sen. En osaa ilmaista itseäni oikein,joten saattaa kuullostaa syyttävätä se sävyni. Ja kamalan epävarmakin olen..
Ja en tarkoita että aina pitäiskään haluta seksiä. Mutta jotenkin mulla on kokemus että alkuun ei pysty pitämään näppejään erossa siitä toisesta,ja näin ei nyt näytä olevan hänen puoleltaan :/ Ehkä me vaan ei sitten kohdata siltäkään osin. Ehkä liian vaikea luonne vaan molemmilla.

no alkusuhteessa ei nyt luulisi olevan viel syyttelylle tarvetta, jos suhde on muutoin normaali (ei muita osapuolia tms.). Sen sijaan kiihkeän jakson luulisi kestävän reippaat puoli vuotta ainakin. Ei aina huvita, mutta siitä huolimatta. Mutta jos toinen kokee olevansa painostettu, menee halut heti. En tiedä, kun en tunne tapaustanne.

Ok,eli kokeilen olla painostamatta miltään osin. "Syyttelyltä" ehkä kuullostaa se kun koitan kysyä että miksi ei enää ole sanonut minusta mitään nättiä,ei puhu mitä ajattelee meistä tai mistään.. Juu,nuo luultavasti kuullostaa painostamiselta :D
Eli ite pitäis koittaa ottaa rennommin ja katsoa tuleeko mitään vai eikö.
vaikkakin nyt ehkä tuntuu että ei taida tulla..

Yhteistyössä