Mies jäi 3.kerran kiinni...kenkää sille?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tyhmäkö?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
lähdin hengähdystauolle kyläilemään...ei jaksanu kattoo äijän omahyväistä naamaa.
suostuin hetken keskustelemaan miehen kanssa asiasta. varoitin että turha selitellä, ne on kuultu vuos sitte jo....no just samat selitykset (!) se silti antoi ja oli sitä mieltä että teen tästä nyt liian vakavan asian ja suurentelen. selitysten kohdalla ei voinu ku nauraa...kiisti kaikki viattomasti kunnes esitin todistettuja asioita joita ei voinu kiistää... siis se valehtelee pokkana päin naamaa...kunnes toisin todistetaan. huh. eri epeli.

se mies on niin täynnä itseään ja erinomaisuuttaan. hymyilee leveästi kuin kaikki olisi ihan ok ja mä nyt vaan turhasta naputan.... joo niinhän se varmaan on.
ei sen aivoihin menny perille ku sanoin rauhallisesti, että seurustelu oli tässä nyt ja alkaa järjestää itselleen majapaikkaa.... yleensä mä huudan tai itken, mutta nyt ei tee mieli kumpaakaan. en ymmärrä miks olen näin rauhallinen. kai mä sit olen saanut mittani täyteen tätä suhdetta...
ja äijä on kuin viilipytty. se on siis ilmeisesti ihan varma, että selviää parilla saarnalla asiasta tällä(kin) kertaa...

jaa joo ja lupasi jälleen lopettaa touhunsa (kuten vuosi sitten) ja tarjosi puhelintaan tutkittavaksi tästä eteenpäin. sanoin ettei tästä eteenpäin ole mitään väliä mitä puhelimessa on, koska meidän seurustelu EI jatku. et soittelee vaikka ihan rauhassa niille naisilleen, jos vaikka löytyis sitä yösijaa......ja paskat, kyllä se varmaan todellakin hankkisi sen salaisen kakkospuhelimen soittelemista varten.
sitä en tosiaan tiedä onko jutut menny pidemmälle. tilaisuuksia varmaan olis, jos on halunnu, koska on päivittäin harrastamassa ja menossa... aivan sama tosin tässä vaiheessa... kerran se suuteli ja hyväili yhtä naista mun silmien edessä ku oltiin yhdessä baarissa. silloin jäin kyl hoo moilasena kattoon et WTF?! siis ja mies kattoi et mä varmasti näen. en tiedä mikä temppu sekin oli ja mitä sillä haki...et mistä syystä se halus loukata mua silleen.

Daa...mä mietin nyt pari päivää mitä teen raskauden suhteen, kun sitten mulla on lääkärissäkäynti. täytyy sit siellä puhua asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja Vatukka:
älä missään nimessä hyväksy miehesi käytöstä. Laita pellolle tuollainen mies. Itse odotin esikoistani rv12 kun pojan isän kanssa tuli ero. Ja aina ollaan pärjätty... Uuden ihanan miehen olen löytänyt (tai hän löysi oikeastaan minut jo raskausaikanani ja hyväksyi tilanteen) ja nyt yhteistä odotetaan syntyväksi lokakuussa. Tuo tilanne repii sinua sisältä kokoajan vain enemmän ja enemmän rikki ja kaikki heijastuu pieneen ja herkkän vauvaan. Itse ajattelin eron aikaan että parenpi yhden lapsen kanssa yksin kuin kahden lapsen kanssa joista toinen on aikuinen mies. ja tottahan se on. Meidät suomalaiset naiset on tehty pärjäämään.. :hug: Ja vaikka mies onkin yllä kutsuttu luuseri niin ei geenit siitä lapsesta luuseria tee vaan kasvatus. Vanhemman malli ja esimerkki on suora malli lapselle. Jaksamista. Sinulla on varmasti ystäviä ja sukulaisia tukenasi, äläkä pelkää pyytää heiltä tukea ja apua. Ystävät ovat toistensa tukena niin hyvinä kuin huonoina aikoina. Äläkä rankaise lasta miehesi mokista (esim abortilla), lapsi on kaikkeen syytön, jos lapsi on sinun osaltasi haluttu ja äidinrakkaus on aitoa sinä pärjäät kyllä lapsen kanssa yksinkin (vaikka et koskaan ole yksin=ystävät,sukulaiset)

niin kyllä mä uskoisin pärjääväni yksinkin, ja tukiverkko löytyy, ja lapsi olisi kyllä toivottu myös minun puoleltani. hieman epäröin mielenterveyden kestämistä ku olisin toivonut luotettavan miehen olevan rinnallani raskauden ja vauva-ajan jne aikana. voi tulla monet itkut kun yksin odottaa.
mut hermot menee myös kun ei voi luottaa siihen mieheen. ja sit se sattuu tosi lujaa jos sen saa kiinni niistä jutuista raskaus- tai vauva-aikana :(

asiassa on niin monta puolta, et joutuu pohtia ja miettiä...

Otin kotiavaimet pois. Mies on nyt sit lähtenyt. Luojan kiitos. Nyt vaan pitäis pysyy lujana, eroamiset on niin vaikeita! Alan pakata sen tavaroita tässä hiljalleen......

Voi luoja se kävi pihalla äsken, kiskoi kaljaa ja uhkaili viesteissä itsemurhalla vaikka mitä...odotti pihalla, yritti soittaa monesti, laittoi niitä viestejä, et vastaa, puhutaan...
Mua alkoi ahdistaa. Lopulta menin pihalle ku ajattelin et jos se oikeasti tekee jotain itelleen... Avasi auton oven,seisoin pihalla ja vaihdettiin pari sanaa. Sen käytös oli niin jotain outoa...ahdistaa. Olin jo pyytää sitä sisälle, jos nukkuis sohvalla ja huomenna jos puhuttais rauhassa erosta. Mut se kerkes kaasuttaa karkuun. Ja tosi humalassa! Tuossa mielentilassa ja humalassa päätyy viel metsään autolla. Ahdistaa! Ajattelin et pitääkö soittaa poliisille et mihin suuntaan se lähti mut annoin olla. Matkaa 50km mihin lähti. Mua pelottaa, ahdistaa, syytän itseäni et jos nyt jotain sattuu. Voi luoja.....

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Voi luoja se kävi pihalla äsken, kiskoi kaljaa ja uhkaili viesteissä itsemurhalla vaikka mitä...odotti pihalla, yritti soittaa monesti, laittoi niitä viestejä, et vastaa, puhutaan...
Mua alkoi ahdistaa. Lopulta menin pihalle ku ajattelin et jos se oikeasti tekee jotain itelleen... Avasi auton oven,seisoin pihalla ja vaihdettiin pari sanaa. Sen käytös oli niin jotain outoa...ahdistaa. Olin jo pyytää sitä sisälle, jos nukkuis sohvalla ja huomenna jos puhuttais rauhassa erosta. Mut se kerkes kaasuttaa karkuun. Ja tosi humalassa! Tuossa mielentilassa ja humalassa päätyy viel metsään autolla. Ahdistaa! Ajattelin et pitääkö soittaa poliisille et mihin suuntaan se lähti mut annoin olla. Matkaa 50km mihin lähti. Mua pelottaa, ahdistaa, syytän itseäni et jos nyt jotain sattuu. Voi luoja.....

Ilmottasin poliisille, ainaki se on vähin mitä pystysin tekeen tos tilanteessa.

:hug:

Alkuperäinen kirjoittaja juups:
Oot aika onneton tapaus, jos tuossa meinaat elämäs elää. Ihan selvästi roikut siinä miehessä, eikä sulla oo aikomustakaan hankkiutua siitä miehestä eroon.

lues viesti uudelleen, ap:hän on jättämässä/jättänyt miehen,ja ottanut mieheltä avaimetkin pois! Taisit sekoittaa ketjun... |O

"Mua alkoi ahdistaa. Lopulta menin pihalle ku ajattelin et jos se oikeasti tekee jotain itelleen... Avasi auton oven,seisoin pihalla ja vaihdettiin pari sanaa. Sen käytös oli niin jotain outoa...ahdistaa. Olin jo pyytää sitä sisälle, jos nukkuis sohvalla ja huomenna jos puhuttais rauhassa erosta. Mut se kerkes kaasuttaa karkuun."

Vaikuttaako tämä siltä, että kovasti tahtoo eroon?

yrittää tota et tappaa ittensä. älä mene siihen sehän on kiristystä et ottasit takaisin. älä vaan ota sitä takasin, sillä on näköjään keinot hallussa miten saa sut pehmeneen. meinasit jo pyytää sen sisälle. älä anna sen leperrellä ja uhkailla. jos uhkaa vielä itsemurhalla pyydä hakeutumaan hoitoon.

n. Mies on paljon pois kotoa.
minä olen koko ajan elättänyt meitä ja kulkenut töissä,huolehtinut laskut,vuokrat,vakuutukset.mies on halunnut minulta kalja ja baarirahaa, en haluaisi antaa, mutta en tahdo jaksaa tapella, kun

*merkkaa*ketjun

http://www.narsistienuhrientuki.info/index.php?alasivu=100&valikko=1

Käy lukemassa täältä, myös siellä olevalta keskustelufoorumilta ja etsi itse lisää googlella sanalla narsismi. Löydät varmaan hämmästyttävän paljon yhteisiä piirteitä omaan suhteeseesi ja siihen miten suhtaudut nyt siihen, niinkuin muutkin narsismin uhrit.
Mulla on sivusta seuraavana kokemusta tuosta, perheenjäsen erehtyi naimisiin, luojan kiitos ei lapsia saaneet. Ja nyt seurustelen miehen kanssa joka on päässyt irti myös samanlaisesta suhteesta, siinä vaan ehti tapahtumaan jo aika hurjia ennen eroa.
Joten lähde ihmeessä NYT, äläkä odota asioiden korjaantuvan suhteessa. Narsistin kanssa ne taatusti vain pahenevat!
Toivotan jaksamista, elämäsi tulee olemaan paljon helpompaa tulevaisuudessa vaikket nyt sitä uskokaan. :hug:

Kuinka vanha sinä olet?

En kyllä ymmärrä, että miksi ihmeessä sinä olet pitänyt itseäni noin ala-arvoisena. Jotain itsekunnioitusta nainen. Sinulla on oikeus joko luotettavaan ja kunnioittavaan parisuhteeseen, tai siihen että saat elää itseäsi kunnioittaen ilman ala-arvoista miestä.

Mikä hitto naisia oikein vaivaa? Ihan hyvä mies, mitä nyt vaan on krooninen pettäjä ja valehtelija :headwall: :(

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Tuossa mielentilassa ja humalassa päätyy viel metsään autolla. Ahdistaa! Ajattelin et pitääkö soittaa poliisille et mihin suuntaan se lähti mut annoin olla. Matkaa 50km mihin lähti. Mua pelottaa, ahdistaa, syytän itseäni et jos nyt jotain sattuu. Voi luoja.....

AAAARRGH. Voi luoja nainen, sinä olet huolissasi vain siitä että urpo miehesi saattaa ajaa metsään. Kai sä nyt tajuat, että se sun urpo miehes voi kännissä ajaa jonkun toisen päällä, tappaa tai vammauttaa toisen?! Helvetti soikoon, jos niin tekisi niin ilmoittaisin sinustakin poliisille, kun et ollut estänyt rattijuoppoa lähtemästä tai soittanut poliisille että sellainen on liikentessä.

Helvetin itsekeskeiset lapatossut. Saatana.

Alkuperäinen kirjoittaja monet:
yrittää tota et tappaa ittensä. älä mene siihen sehän on kiristystä et ottasit takaisin. älä vaan ota sitä takasin, sillä on näköjään keinot hallussa miten saa sut pehmeneen. meinasit jo pyytää sen sisälle. älä anna sen leperrellä ja uhkailla. jos uhkaa vielä itsemurhalla pyydä hakeutumaan hoitoon.

Tää on totta. Mun kaverin entinen roikkui siinä ties kuinka kauan kiinni, kun osasi vedota mun kaverin hoivaviettiin ja siihen, että tämä tunsi olevansa vastuussa aikuisen, 4-kymppisen pärjäämisestä... :/

Hengissä. Nukuin koko päivän, päätä särkee. Ystävä kävi illalla katsomassa mitä minulle ja muksulle kuuluu kun tietää tilanteen.
joku kysyi ikääni, oon kolmekymppinen. Takanapäin avioliitto alkoholistin kanssa. Eli olen hemmetin huono valitsemaan miestä itselleni.....
Menen nyt nukkumaan lapseni viereen ja huomenna on aika lääkärille, pitää sitten jaksaa pohtia raskautta, mitä sille tehdään.

Nyt luin vähän muutakin...

Mullakin oli vaikea suhde. Siinä oli jopa jonkun verran fyysistäkin väkivaltaa, mutta suurimmaksi osaksi henkistä.

Ja välillä piti kysyä joltakin muulta, että onko tää ihan normaalia?!?! kun äijä alkoi taas riitelemään jostakin asiasta. Kesti kauan ennen ku keräsin itseni tarpeeksi kasaan jättääkseni. Ja se sattui, se jättäminen. Halusin lohduttaa exää ja kertoa, että kaikki tulee olemaan ihan hyvin :headwall: Fiksuja ideoita.

Se helpottaa jossakin vaiheessa :hug:

Yhteistyössä