M
mä
Vieras
Toivottavasti soitit jo!
Missäpäin tälläinen hoitaja asustelee, kauheaa jos omat lapset on sellaisella hoitajalla
Missäpäin tälläinen hoitaja asustelee, kauheaa jos omat lapset on sellaisella hoitajalla
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Toivottavasti soitit jo!
Missäpäin tälläinen hoitaja asustelee, kauheaa jos omat lapset on sellaisella hoitajalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä:Toivottavasti soitit jo!
Missäpäin tälläinen hoitaja asustelee, kauheaa jos omat lapset on sellaisella hoitajalla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:jos on täysin aidattu piha, eli ei pääse lapset omin nokkinensa pois, niin sitten mun mielestä voivat olla keskenään siinä. Ja hoitotädin pitäis olla nenä kiinni lasissa sisällä![]()
Ei ole aidattu piha ja itseasiassa tuossa meidän ja heidän pellon takana noin 50m päässä menee joki
Alkuperäinen kirjoittaja jopas:päästää lapset päineen pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja ei tarvitse:Ei tarvitse ilmoittaa mihinkään. Aivan normaalia ja lapset noinkin isoja jo. Ihme kyttääjiä tää palsta täynnänsä.
Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:Alkuperäinen kirjoittaja mamahemuli:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Meidän naapurissa asuu perhe jossa äiti tekee tuota samaa...4v ja 1½v ulkoilee keskenään...pitäisköhän tuostakin sit ilmoittaa, vai onko omat lapset eriasia kun hoitolapset?
Mut kyl mä ainakin haluaisin tietää, jos mun lapsen hoitaja tekis noin! Eli ilmoita ihmeessä!
No vähän aikaa sitte tällä palstalla oli ketju että minkä ikäinen teillä ulkolee yksin niin eräs musta nikki kertoi hänen vähän reilu vuoden ikäisen ulkoilevan yksin pihalla. Puolusti kantaansa pitkässä ketjussa mm. että hän tuntee lapsensa ja että tietää ettei se vuoden ikäinen lähtisi mihinkään omalta pihalta kun on sovittu ettei lähde :/ hiukka oli minusta kummallista.
ees mun 3v ei mee yksin rappuunkaan asti