Pitäiskö tästä ilmoittaa jonnekkin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja :
Toivottavasti soitit jo!
Missäpäin tälläinen hoitaja asustelee, kauheaa jos omat lapset on sellaisella hoitajalla:(

Mä etsin tässä numeroa. No tää on aika pieni paikkakunta, en viittis sanoa muuta kuin et Etelä-Pohjanmaalla .

Alkuperäinen kirjoittaja :
Toivottavasti soitit jo!
Missäpäin tälläinen hoitaja asustelee, kauheaa jos omat lapset on sellaisella hoitajalla:(

ihan sama kävi mielessä!!! :o
voit tehdä ilmoituksen niin ettei se tule hoitajan tietoon!!! mutta vastuuseen tuollainen hoitaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Jaana:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
jos on täysin aidattu piha, eli ei pääse lapset omin nokkinensa pois, niin sitten mun mielestä voivat olla keskenään siinä. Ja hoitotädin pitäis olla nenä kiinni lasissa sisällä :)

Ei ole aidattu piha ja itseasiassa tuossa meidän ja heidän pellon takana noin 50m päässä menee joki

Oliko vuosi sitte kun yhden pph:n hoitolapsi kuoli kun oli laittanu isommat pihalle kun puki pienempiä ja yksi meni järveen sillä aikaa. Siitä oli iso haloo lehdissä.
Ei pph saa jättää aidatullekaan pihalle lapsia yksin ollenkaan ei edes lasin taakse. Ja miks se olis ite sisällä ikkunana takana? Sehän on töissä.

Meillä 5v ja 2,5v ovat joskus keskenään ulkona. Vahdin kylläkin ikkunasta heidän tekemisiään ja tiedän mitä ne tekevät. eivät kylläkään voi mennä juuri minnekään asutaan korvessa maalla. Eri asia jos asuu jossain keskustassa tai on jokin joki tai järvi lähellä.

ilmoita perhepäivähoidon ohjaajalle.hän menee varmaankin heti samana päivänä juttelemaan hoitajan kanssa.jos et halua että hän ilmoittaa hoitajalle kuka ilmoituksen teki muista mainita siitä!! itse olen perhepäivähoitaja ja meillä oli taas naapurissa outo kyylääjä akka joka kuleskeli meidän takapihan poikki lapsineen(rivitalo) ja yhtenä päivänä oli ilmoittanut minun ohjaajalle koiramme purreen hotolastani ja oli myös sanonut etten ulkoile hoitolasten kanssa.sanoin ohjaajalle että ilmoituksen on varmasti tehnyt naapurin akka joka ei jostain syystä pidä meistä nuorista ihmisistä.ja sehän se oli.ohjaaja uskoi mua ja eihän hoitolapsissa mitään puremajälkiäkään ollut!!!ja ulkoiluja teimme joka päivä,mutta läheisessä puistossa koska tuon emännän lapset noituivat pitkin pihoja ja tekivät muutakin ilkeyttä niin en halunnut hoitolasteni sitä kuulevan/näken.vieläki kiehuu ton turhan ilmotuken tähden.tuo akka teki muutenki meidän siellä asumisesta yhtä painajaista.ois haluttanu soittaa sen työpaikkaanet se on hullu.onneksi mies ton tapauksen jälkeen "pimahti" ja kävi huutamassa sille P.... kasalle :) ....mut joo tee ilmotus!hoitolapset ei saa olla yksin ulkona. ja tuohon täytyy sanoo et meidän omat lapset 2v ja 4v ulkoilee välillä kahestaan omakotitalon aidatulla takapihalla ja vahdin koko ajan ikkunasta

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Alkuperäinen kirjoittaja mamahemuli:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän naapurissa asuu perhe jossa äiti tekee tuota samaa...4v ja 1½v ulkoilee keskenään...pitäisköhän tuostakin sit ilmoittaa, vai onko omat lapset eriasia kun hoitolapset?

Mut kyl mä ainakin haluaisin tietää, jos mun lapsen hoitaja tekis noin! Eli ilmoita ihmeessä!

No vähän aikaa sitte tällä palstalla oli ketju että minkä ikäinen teillä ulkolee yksin niin eräs musta nikki kertoi hänen vähän reilu vuoden ikäisen ulkoilevan yksin pihalla. Puolusti kantaansa pitkässä ketjussa mm. että hän tuntee lapsensa ja että tietää ettei se vuoden ikäinen lähtisi mihinkään omalta pihalta kun on sovittu ettei lähde :/ hiukka oli minusta kummallista.

:o ees mun 3v ei mee yksin rappuunkaan asti

No herranjestas. päästääkö joku rappuunkin yksin :o

Yhteistyössä