Kaikilla on oikeus mielipiteeseen, mutta kun sitä mielipidettä pitää pakkosyöttää artistille ainoana totuutena, alkaa homma haista ja pahasti. Hän olisi voinut julistaa mielipiteensä ilman, että raahaa siihen mukaan artistia. Hän olisi voinut yksilöidä eikä julistaa koko fandomia pahaksi. Minkälaista kiusaamista? Keiden toimesta? Miksi normaali keskustelu ei auta? Sen sijaan hän naureskelee niille, jotka maksavat tapaakseen K:n ja epäsuorasti maalittaa nämä toksisiksi faneiksi. Mitä se sitten on, ellei kiusaamista? Jokainen fanittaa tavallaan eikä ketään tietenkään saa kiusata, ei sanallisesti eikä fyysisesti. Jos olo on parempi takarivissä, hän voi jatkaa fanitusta takarivissä. Vai eikö fanittaminen ole mitään, jos ei saa artistin huomiota itselleen?