Pitäisköhän mun alkaa harjoittelemaan kaikkien kaverina oloa? Musta meinaan tulee caravaanari!!! :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Jotta kortti ja vetoauto riittää, pitää sen vaunun kaikkine härpäkkeineen painaa muistaakseni max 1300 kg, 5 nukkumapaikkaa pitää olla, ei haluta suihkua, koirien häkki pitää mahtua, muutoin ei oikeastaan niin väliä.

Eli ei me paljoa vaadita. Ainakaan alkuun :)

Tosta saattaa tulla aikamoinen palapeli. 5 hlöä+häkki. tuttava päätyi poistamaan kerrossängystä alapedin ja tekemään sinne alle häkkipaikan. Onnistui kun yläsänkyyn meni se ainoa lapsi. se 1300kg raja on paha.

Ou jee :cool: - eli tämän kesän jälkeen mä olen sitten ihan niin kaikkien tilanteiden äitinä :xmas:...:D

Kyllä. Koko alkumatkan kakarat tappelee yläsänkypaikoista ja ekan yön jälkeen ne ei kelpaa kellekään, kuuma oli. Kuuma oli sitten meillä aikuisillekin, kun 2 tenavaa änkeää viereen ja yksi ulisee väsyksissä lattialla, kuinka kova patja hänellä on. Sinne peräosastolle ei mennyt sitten kukaan, koska sielä voi olla jotain pelottavaa.

Voi naapuriparat...

Älä, älä, älä! On semmosia porukoita liikkeellä, joista tulee maanvaiva. Ne syö ja juo teidän eväät alta aikayksikön, mutta eivät itse tarjoa mitään. Lapset tulevat aikaisin aamulla koputtelemaan. Siinä sitten syötte aamiaistanne, kun vieraat lapset seuraavat vesi kielellä. Omat vanhempansa nukkuvat iltapäivään asti... Jos satutte seuraavana kesänä samalle paikalle, kaikki toistuu. Tästä syystä on, heti alkuun, parasta olla tuntosarvet tooosi pitkinä.
Itse emme vietä lomiamme pyörien päällä, vaan mökeillämme, mutta miehen veli, jo monta vuotta pitkin Eurooppaakin perheineen matkaillut, on asioista selvää tehnyt. Hän suosittelee lämpimästi ulkomaanmatkailua. Ovat saaneet hyviä ystäviä reissuiltaan, ja vierailevat säännöllisesti toisissaan.

Älä, älä, älä! On semmosia porukoita liikkeellä, joista tulee maanvaiva. Ne syö ja juo teidän eväät alta aikayksikön, mutta eivät itse tarjoa mitään. Lapset tulevat aikaisin aamulla koputtelemaan. Siinä sitten syötte aamiaistanne, kun vieraat lapset seuraavat vesi kielellä. Omat vanhempansa nukkuvat iltapäivään asti... Jos satutte seuraavana kesänä samalle paikalle, kaikki toistuu. Tästä syystä on, heti alkuun, parasta olla tuntosarvet tooosi pitkinä.
Itse emme vietä lomiamme pyörien päällä, vaan mökeillämme, mutta miehen veli, jo monta vuotta pitkin Eurooppaakin perheineen matkaillut, on asioista selvää tehnyt. Hän suosittelee lämpimästi ulkomaanmatkailua. Ovat saaneet hyviä ystäviä reissuiltaan, ja vierailevat säännöllisesti toisissaan.

Me oltiin viime kesänä Tuurissa, Kalajoella, Kokkolassa ja Powerparkin leirinäalueilla, enkä havainnut moista toimintaa. En ollenkaan.

• Tykkää
Reactions: chef
Tosta saattaa tulla aikamoinen palapeli. 5 hlöä+häkki. tuttava päätyi poistamaan kerrossängystä alapedin ja tekemään sinne alle häkkipaikan. Onnistui kun yläsänkyyn meni se ainoa lapsi. se 1300kg raja on paha.

Tuossa Poksissa häkki voisi päivisin olla sängyllä ja yöllä lattialla. Ei ongelmaa siis :)

Tai jos ostetaan 6-paikkanen jossa on kerrossänky, voidaan poistaa se alasänky ja tehdä koirlle siihen häkkipaikka :)

Miksi se 1300 kg on paha? Onko nuo 5-6 paikkaset painavampia? Pitää sitten ajaa sed pikku-e, joten ei se suureksi ongelmaksi muodostu :)

[QUOTE="vieras";26498714]Kyllä. Koko alkumatkan kakarat tappelee yläsänkypaikoista ja ekan yön jälkeen ne ei kelpaa kellekään, kuuma oli. Kuuma oli sitten meillä aikuisillekin, kun 2 tenavaa änkeää viereen ja yksi ulisee väsyksissä lattialla, kuinka kova patja hänellä on. Sinne peräosastolle ei mennyt sitten kukaan, koska sielä voi olla jotain pelottavaa.

Voi naapuriparat...[/QUOTE]

:laugh:....tuota...:D me jo korkattiin tässä kotipihan eksoottisissa maisemissa tuo sänkyjodlaus aika komeesti..! Pojat kun intoutuivat sitten kunnolla vääntämään asiasta, että kukako se nukkuu yläasängyssä ja mitenkä päin...meidän naapurit on ihania :flower:...sillä seurauksella, että yläsängyssä ei sitten kuulema nukkunut yksikään pojista; esikoinen oli hyvin teatraalisesti valloittanut alasängyn ja nuorempi pojista oli mennyt isän kainaloiseksi, kun "äiti nyt ei tässä ole"...:D

Mutta - mulla on kyllä ihan semmonen pikkunen tutina siitä, että me kehitellään tässä vielä jatko- aaria tuolle "Sänky"- oopperalle :whistle:...

Tuossa Poksissa häkki voisi päivisin olla sängyllä ja yöllä lattialla. Ei ongelmaa siis :)

Tai jos ostetaan 6-paikkanen jossa on kerrossänky, voidaan poistaa se alasänky ja tehdä koirlle siihen häkkipaikka :)

Miksi se 1300 kg on paha? Onko nuo 5-6 paikkaset painavampia? Pitää sitten ajaa sed pikku-e, joten ei se suureksi ongelmaksi muodostu :)

On se paha tuon kokoluokan vaunuissa. Ne painaa yllättävän paljon.

[QUOTE="vieras";26498891]On se paha tuon kokoluokan vaunuissa. Ne painaa yllättävän paljon.[/QUOTE]

Käytiin googlaamassa ja löydettiin useampikin meille sopiva painonsa puolesta. Jotta kaipa niitä sitten löytyy. Mutta kattellaan tarkemmin sitten lähemmin :)

tarkoitus pukea se esikoisemme ylle hänen suurena päivänään, jolloin hänet liitetään seurakunnan yhteyteen. Tänään tuli postissa paketti, joka sisälsi valkoisesta langasta kudotun lyhyen vauvan mekon. Anoppini, jota en ole koskaan fyysisesti tavannut, ei pidä poikansa vaimovalinnasta, koska oli itse ollut jo "puhemiehenä" paikallisen pankinjohtajan tyttären valinnasta pojalleen. Anopin kirjeestä käy ilmi, että Hän ei kastetilaisuutta kunnioita läsnäolollaan, sen sijaan, olkoon lapsi puettuna isoäidin kudottuun kastemekkoon.
Huh, huh! Sanoin heti, että vierailumekko!
Annanko paska-anopille palautetta valokuvan kera, suvun kastemekossa, vai olenko ihan hiljaa? Mies on äitinsä käytöksestä ymmällään, mutta täysin sitä mieltä, että pienokaisemme puetaan suvun kastepukuun.
Lapsemme nimen valitsin minä, tietämättäni, että tuo vanha nimi oli inhottavan anoppini isän etunimi. Totta kai, yhdessä nimestä sovittiin.

Lähetämmekö anopille kuvan, jossa vauvalla on suvun vanha, pitkä kastemekko sinisin rusetein, ja ilmoitammeko pojan nimen, joka on X, anopin vihaaman ihmisen etunimi?
Olen yleensä kiltti ihminen, mutta nyt tahtoisin ...

Yhteistyössä