S
"suruinen"
Vieras
On niin paha mieli! Olen puhunut jo pitkään että haluaisin käydä rullaluistelemassa illalla, kun kunto on päässyt rapistumaan. Omaa aikaa ei ole ollut kuukausiin ollenkaan, koska meillä on 4kk ikäinen vauva. Mies on sanonut, että mielellään antaa mahdollisuuden siihen olemalla vauvan kanssa. No, olin lähdössä ovesta ja samaan aikaan vauva alkoi itkemään, vaikka olin juuri imettänyt. Tätähän mies ei kestänyt. Heti alkaa hermostunut "lopeta tuo itkeminen"-maanittelu, naama norsun**tulla oleminen. Sitten mies haki hermostuneena vauvan ulkovaatteet, levitteli laatikosta kaikki hatut ym. lattialle ja oikein mielenosoituksellisesti puki vauvan ja laittoi sen vaunuihin. Sanoin, että tehän voitte vaikka olla tässä pihalla kun vauva on hiljaa vaunuissa niin mies siihen todella veemäisellä, kovalla äänellä "minä menen käymään X:n luona perkele, kai minä itse saan päättää missä olen"..
No, tuossa vaiheessa minulla oli jo ahdistunut itku kurkussa ja sanoin, että jos se on noin vaikeaa, niin antaa olla, minä en lähde. Ja niin en lähtenyt, koska yksinkertaisesti alkoi ahdistaa!
Minulla ei ole ollut yhtään vapaa aikaa ja kun sitä olisin ottamassa , on mies tuollainen kusipää. Millainen 32-vuotias mies ei kestä yhtään vauvan itkua? Minä kuitenkin hoidan vauvan ainakin 85-prosenttisesti, yöheräilyt ym.. Ei tunnu kivalta lähteä lenkille rullaluistelemaan, kun mies antaa ymmärtää heti, että vauvan hoitaminen ja sen kanssa oleminen on jotenkin maailman paskinta hommaa
No, tuossa vaiheessa minulla oli jo ahdistunut itku kurkussa ja sanoin, että jos se on noin vaikeaa, niin antaa olla, minä en lähde. Ja niin en lähtenyt, koska yksinkertaisesti alkoi ahdistaa!
Minulla ei ole ollut yhtään vapaa aikaa ja kun sitä olisin ottamassa , on mies tuollainen kusipää. Millainen 32-vuotias mies ei kestä yhtään vauvan itkua? Minä kuitenkin hoidan vauvan ainakin 85-prosenttisesti, yöheräilyt ym.. Ei tunnu kivalta lähteä lenkille rullaluistelemaan, kun mies antaa ymmärtää heti, että vauvan hoitaminen ja sen kanssa oleminen on jotenkin maailman paskinta hommaa