pitihän se arvata nykyinen- (ex vai mikälie)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
mä haluun jostain uudne miehen,jonkun kunnollisen!

nyt saan maistaa kyllä omaa tyhmyyttäni ja saan pjaskaryöpyn niskaani mutta purkaudumpa silti.joo ja ite oon soppani keittäny

erottiin miehen kanssa joskus tammi-helmikuun paikkeilla ja tää löys sitten heti itelleen uuden,joku teini..
no jossain vaiheessa sitten ex halus alkaa yrittämään uudestaan ja mä lämpenin sille ajatukselle :headwall:

no tässä ollaan sit "oltu yhdessä" jonkin aikaa,ex valehteli päin naamaa kirkkains ilmin ja puhui suun ja korvat täyteen skeidaa..meni muka töistä kotiin nukkuu vaikka todellisuudessa oli tän teininsä kanssa esim. ajelemassa.unohti jopa kertoa että ovat kihloissa.ex haki asuntoa itselleen (todellisuudessa tää tyttö on kuulema muuttamassa sinne myös)
mä sitten kattelin tätä jonkin aika,nyt sitten kaveri oli nähny exän tän tytön kanssa kyhnäämässä auton konepeltiä vasten.ex oli lähteny samantien kun oli nähnyt kaverin.

soittelin exälle sitten ja kysyin miten asia on,tää leimas mun kaverin valehtelevaks lemäks ja rupes sänköttää että "ok,usko sitä sitten..ihan sama" eli käänsi asian niin päin että mä olisin tehny nyt jotain.
no ex sano että oli tytöltä käyny hakemassa rahaa kun tää oli sille velkaa,ajattelin että ok.
ne oli kuitenkin käyny meidän yhden kaverin luona yhdessä ja oli ehdottanu jos ne olis lähteny saunomaan tms!
hitto että ottaa päähän |O
eli ex on mulle kokoajan ihan kun vielä yritettäis tms. paitsi että nyt ei enää tiedä mistään mitään ja haluaa keskittyä tulevaan muuttoon.justjoo!
silti ei halua päästää musta irti,kun olen sanonu sille että musta pääsee eroon sanomalla se suoraan niin hän ei kuulema tiedä haluaako jäkäjäkä!! |O

ei taida tuo teini tietää että ukkonsä on käyny mua täällä köyrimässä,tuskin tietää edes että oon kuvioissa mukana.

en oo varmaan sit tarpeeks tossukka tai jotain,kai tommonen 17vuotias kuuntelee ku piru raamattua tommosta työssäkäyvää mesellä ajavaa -en sano mitä- ja tekee just niinkun se haluaa.

ja olen joo jonkun verran katkera ksoka kuvittelin viettäväni ton ihmisen kanssa loppuelämäni jne

puhukaa mulle järkeä!mikä helvata mulla on kun en pääse tosta ihmisestä irti :'( satutan itteeni kokoajan vaan lisää :ashamed: kuitenkaan mitään maailmaa suurempaa rakkautta en tunne exää kohtaan enää tän kaiken jälkeen.

kaikista paras,ex on laittanu irc-galleriaan meidän yhteisen kuva,mutta se on niin että näkyy vain mulle :laugh: voi jeesus

sori että on epäselvä teksti

Tähän voi sanoa vain: JSSAP.

Ja sille teinille voit kertoa, että voi pitää miehen. Jos tekee yhtään mieli olla ilkeä, sano sille tyttöselle, että muistaa suihin ottaessaan, että se sama vehje on ollut sun p*rseessä.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Ja sille teinille voit kertoa, että voi pitää miehen. Jos tekee yhtään mieli olla ilkeä, sano sille tyttöselle, että muistaa suihin ottaessaan, että se sama vehje on ollut sun p*rseessä.

mikä JSSAP :ashamed: mä oon niin väsyny etten tajuu :D

toi heitto oli pirun hyvä :laugh: oi hitto,pitää pistää muistiin!

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

mikä JSSAP :ashamed: mä oon niin väsyny etten tajuu :D

toi heitto oli pirun hyvä :laugh: oi hitto,pitää pistää muistiin!

Jätä Se Sika, AP.. kai.

nyt hokee rakastavansa ja päläpälä..mä oon kuulema antanu semmosen käsitysken etten haluan yrittää ja siksi on ollu tän teininsä kanssa yhdessä.
en mä pysy itekkään näissä jutuissa mukana..
hitto et mä oon saapas :headwall:

jybis, nytten itteäs niskasta kiinni ja ukko mäkeen!!! sie et tarvi tuommosta kusipäätä elämääs! ja siehän oot vielä nuori tyttönen, kyllä sie kuule uuen ja kunnollisen miehen löyät, alappa harrastamaan vaikka keilausta ;)

et sä tollasta miestä halua! ei kukaan halua...ei sun tarvitse tollasta katella. saat parempaa. ja mä oon kyllä henk koht sitä mieltä että vaikket saiskaan niin sekin on parempi kun katella tollasta idioottia.

*muoks* äläkä itteäs syytä, tiedän kuinka vaikeeta tollasista on erota, kääntää vaan selkänsä joka kerta kun jotain lupauksia satelee, se on ihan v*tun vaikeeta. mutta tee se, se kannattaa.

Ai teidän juttu jatkuu vielä... :| Mitä niin hyvää siinä miehessä on, että olet pystynyt nielemään kaiken paskan? Oletettavasti olet tänne palstalle ehtinyt kirjoittaa vain murto-osan sen kusipään tempuista, mutta jo ne on olleet aivan kauheaa luettavaa.

...mies! keksihän joku oikein kenkku tapa tehdä selväksi miehelles ettei saa sua eikä teiniprinsessaa. mutta ole tarkka ettei juttu käänny niin että miehes kertoo tytölle sun olevan mustis ja tyttö tosiaan luulee su mustasukkaisuudesta valehtelevan... hmm... esim. törkeet fritsut miehen kaulaan tai otat sen kalsarit ja näytät tytylle... tms.

jep,jatkuu jatkumistaan.
on kääntänyt asian nyt niinpäin ettei hän enää jaksa koska epäilen koko ajan että hän valehtelee (joka suurella todennäköisyydellä totta)
ex on mulle 3kertaa valehdellu päin naamaa ettei ne ole sen tytön kanssa enää yhdessä vaikka ovat olleetkin.
en todellakaan tiedä mikä siinä on etten pääse eroon,ainakaan hyvä ulkonäkö tai peitonheilutustaidot ei oo syynä.. :D
saattaa olla että oon jollaintapaa läheisriippuvainen,tai siis etten loppujenlopuks haluais jäädä yksin.ja se tietty kun toisen olemassaoloon on tottunut.

Mä en todellakaan tiedä miten oon kaiken paskan nielly,en todellakaan.musta tuntuu että ex yrittää olla jotenkin hallitseva ja saa mulle semmosen fiiliksen ihan kun olisin ite tehny jotain väärää.
nytkin vaan hokee ettei oikeastaan tiedä mitä haluaa,ja sen takia turvautuu tähän teiniin kun odottaa että meillä alkais menee paremmin :o *siis what!???*

viimeks kun annoin vaan olla niin ex oli oven takana seuraavana päivänä.

mikähän mahtaa olla paras keino päästä eroon tommosesta?joka sit kuitenki jää lahkeeseen roikkuu

täysi välinpitämättömyys. sanot sille että ku et sie ossaa tätä ratkasta niin mie ratkasen! ja näytät sille ovea. sano vaikka että katotaan kymmenen vuoden kuluttua uuestaan, jos vaikka oot kasunnu aikuiseksi.

sie saat tuosta miehestä semmosen kiviriipan ettei tosikaan jos et heti tässä vaiheessa tee selväksi että mitä oot mieltä. osota että sie oot se vahvempi ja että sie pärjäät. pura sitä ikävää ja pahaa oloa ja toisen kaipuuta vaikka tänne palstalle mutta elä ota sitä teiniä enää takasin! :hug:

Joo nyt annat sen olla ja sanot sille,et painuu sen saatanan teini luo takas!
Jos sä sen kanssa jatkat,ni miten voit koskaan luottaa siihen mieheen tai siihenkään et ne ei oo sen teinin kans enää yhessä?? :/
Sä oikeesti rikot ittees vaan tolla soutamisella ja huopaamisella :hug:

Minne se sun treffikamu jäi,jonka kanssa olit kun exäs hyppäs puskasta? :D

mikähän mahtaa olla paras keino päästä eroon tommosesta?joka sit kuitenki jää lahkeeseen roikkuu

sano sille niin suorat sanat kuin pystyt.ilman mitään kiertelyjä ja kaarteluja tai sitä et putoot siihen syyllisyyskuoppaan jota se yrittää kaivaa saadakseen haaremia ylläpitää.. mulla oli kans joskus tollanen "poikaystävä" joka vikitteli mua ja samalla piti toista ja ihan sairastahan se oli..

anna tulla sille koko arkun täydeltä niin että se ymmärtää ettet halua nähdä sitä enää ja turha tulla huutelee myöhemmin. että tää suhde on nyt tässä.jos soittaa niin ihmettelet et mitä sä tänne soittelet ja jos tulee oven taa et päästä sisälle vaan ihmettelet oven raosta et mitä sä tänne."en halua olla sun kaa tekemisissä" tai jos se kelaa et rakastat sitä niin sano että en rakasta joten en halua olla sun kaa tekemisissä..
ja vedä vielä tuo kaikki piirun verran yli jotta se varmasti tajuu kun tuntuu olevan vähän vähäalynen..(<-sori tuo)

Nyt voisin antaa sellaisen neuvon, että jätä se. Älä kuuntele enää valheita. Älä helly ottamaan takaisin, vaikka anelisi anteeksiantoa.

Mutta jos itse olisin samassa tilanteessa, en tietäisi mitä tekisin... Ei sitä näin etukäteen voi tietää. Siis vaikka vannonkin nyt, että en varmaan siedä pettämistä ja ero tulisi samantien jne... Niin tosi tilanne on silti eri, kun TUNTEETHAN siinä kuitenkin on pelissä...

Voimia :hug:

jätä mies ja ole välinpitämätön hänelle, jatka omaa elämääsi. Älä näytä mustasukkaisuuttasi vaikka kuinka keittäsi.

Kun aikaa kuluu huomaat että joko mies jatkaa "hölmöilyjään" ja sinä näet kuinka äshole mies on tai mies huomaa mitä on menettänyt ja ryhdistäytyy ja yrittää tosissaan saada sinut takaisin jättäen kaiken hölmöilyn taakse. sitten sinä vain teet päätökset luotatko häneen enää vai et.

Mutta anna ajan kulua ihan reilusti näin silmäsikin avautuu täysin.

:hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja Mansikka85:
Joo nyt annat sen olla ja sanot sille,et painuu sen saatanan teini luo takas!
Jos sä sen kanssa jatkat,ni miten voit koskaan luottaa siihen mieheen tai siihenkään et ne ei oo sen teinin kans enää yhessä?? :/
Sä oikeesti rikot ittees vaan tolla soutamisella ja huopaamisella :hug:

Minne se sun treffikamu jäi,jonka kanssa olit kun exäs hyppäs puskasta? :D

kiits kaikille!
mä oon ihan oikeesti kuvitellu että mun päässä on vikaa ja ajattelen nää asiat jotenkin väärin.
tai tiedättehän kun joku oikeen puhuu ja kääntelee asioita niin menee itekkin sekasin.

se mun säikäytetty kahviseuralainen poistu kuvioista sen jälkeen kun ex oli sille irc-galleriassa laittanut viestiä.uhkaillu tms.
ja loppujenlopuksi tää tyyppi paljastu exän kaltaiseksi.

mutta se oloi silti unohtumaton ilta siinämielessä että koskaan ennen mun elämä ei oo ollu suoraan kauniista ja rohkeista :laugh:
niin uskomattomalta kun toi kuulostaa mutta totta se on.

voi olla että jatkossa kun tosta ääliöstä oon päässy eroon niin tulen aina tarkastamaan kaikki puskat jos oon jossain ulkona jonkun ukon kanssa :laugh:

äsken se laitto meseen viestiä taas siitä miten ei jaksa tms. niin laitoin että anna olla sitten jne. niin vastauksena tuli "no jos kerran haluut niin",eli taas tätä että se kääntää asiat |O

nytkin vaan hokee ettei oikeastaan tiedä mitä haluaa,ja sen takia turvautuu tähän teiniin kun odottaa että meillä alkais menee paremmin :o *siis what!???*

Niinpä, siis WHAT! Taitaa mies pyöritellä teitä juuri niin pitkään kun annatte sen niin tehdä.

Yhteistyössä