H
"Heluna"
Vieras
Eikö joku suomalainen spuge ois pystyny samaan. Nokia oli suurfirma ennen ja sitku toi päkö tuli ni firma kohta tuhoutuu. Vittu mitää muuta osaa ku potkii porukkaa pellolle. Saatanan pälli, oikein vihaks pistää. Vittu miten tommonen paska voin olla. Ei voi ymmärtää. Nyt pitäis pääministerin laittaa sille ohjat ja sanoo että Suomen irtisanomiset pitää peruuttaa tai sitten pistetään Nokia ja Elop maksamaan Suomen valtiolle se että käytti koulutettua työvoimaa.
Kattokaa ny Iltalehdessä ton höhlän kuviaki. Suu auki ja pösilö katse. Ei hyvää päivää miten tommonen retardi on voinu päästä tohon asemaan. Siks varmaa että Suomessa aattelaaa että hienoo hei toi puhuu englantii... jees ju nou.
Kattokaa ny Iltalehdessä ton höhlän kuviaki. Suu auki ja pösilö katse. Ei hyvää päivää miten tommonen retardi on voinu päästä tohon asemaan. Siks varmaa että Suomessa aattelaaa että hienoo hei toi puhuu englantii... jees ju nou.