Pitkä matka mummolaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toiseen mummolaan 550 km, 3-4krt vuodessa käydäön , ollaan viikko silloinkun käydään. mummo ja pappa vierailevat täällä suunnilleen yhtä usein ja ovat pari päivää.
Toiseen on 150km, käydään viikonloppureissuilla, pyhinä yms ehkä 5krt vuodessa, nuo käyvät useammin täällä, esim vahtimassa lapsia.

Toiseen 5 km, käydään ehkä kerran viikossa,piipahdetaan hakemaan jotain tms. lisäksi lapset hoidossa joskus. Toiseen 230 km, käydään kesällä ehkä 3-4 kertaa, talven aikana varmaan toiset 3-4 kertaa, käyvät lisäksi meillä niin että näkevät lapsenlapsiaan vähintään n. kuukauden välein.

Toiseen on tuhansia kilometreja, kerran vuodessa kaydaan ja 2kk viivytaan:cool:. Tulevaisuudessa toivottavasti kaksi kertaa vuodessa.
Toiseen mummolaan on 700km(lue:15h junalla), kaydaan parin kk valein, mutta monesti esim. vaan mies menee lasten kanssa, toisinaan taas mina. Kerralla viivytaan 1-2vk.

Mun vanhempien luo vajaa 300km, käydään siellä pari kertaa vuodessa. He ovat käyneet meillä koko täällä olomme aikana kerran, useammin kyllä otettaisiin vastaan ihan mielellään... Meillä on maatila, eikä yksinkertaisesti pystytä reissaamaan usein.

Miehen vanhemmat asuu naapurissa ja nähdää joka päivä.

ei näköjään aina oo matkoista kiinni. meillä molempiin vaan reilu 20km (eli ei melkein naapurissa voisi sanoa) ja toisessa käydään vähintään kerran viikossa ja toisessa ehkä kerran puolessa vuodessa. olen huomannu jo aikasemmin että mun sisko joka asuu n. 500km päästä jopa näkee meidän vanhemmat useammin kun minä. ja sillä ei oo lapsia. :whistle: oonkin miettinyt että oisko enemmän tekemisissä jos asuisi kauempana. no, ehkä parempi näinpäin. :D

Toiseen 5km käydään noin 4kk välein ja toiseen 120km ja nähdään vähintäänkin joka viikko usein jäädään yöksi. Että ei se tosiaan matkasta oo kiinni kuinka usein ketäkin näkee.

Vajaa 100km ja jos totta puhutaan niin muutettaisiin etelämpään, mutta kun matkaa tulisi mummolaan liikaa. Emme halua kauas mummoloista sekä itsekkäistä että epäitsekkäistä syistä. Lapset rakastavat mummojaan ja meille on suunnaton helpotus kun lapset välillä (ja aika useinkin) menevät viikonlopuksi mummolaan.

Molemmilla lapsilla toiseen noin 5 km, toisella toiseen noin 150km ja toisella toiseen noin 280km. Tossa lähellä käydään joka tai jokatoinen viikko ja he käyvät meillä joka viikko. Kauempana isompi lapsi käy keskenään noin kerran kuussa/kahdessa, pienempi lapsi meidän kanssa kauempana noin 3-4 kertaa vuodessa.

Toisten isovanhempien luokse on n 1500km ja käydään 2 kertaa vuodessa (kesäisin ollaan lasten kanssa n kuukausi (mieheni viikon-kaksi), talvella viikko). Lisäksi isovanhemmat käyvät meillä 1-2 kertaa vuodessa ja ovat noin kuukauden.

Toisien isovanhempien luokse on n 400km ja siellä käydään keskimäärin joka toinen kuukausi ja isovanhemmat meillä sitten joka toinen kuukausi. Viikonloppu aina viivytään puolin ja toisin.

Toiseen on n. 60km ja käydään useamman kerran vuodessa, tai noh, kesällä tulee käytyä vanhempien mökillä, mutta matka samaa luokkaa. Jotain 5-10 kertaa vuodessa yhteensä.

Toiseen mummolaan on n. 1000km ja itse olen sielä viimeeksi käynyt 5v sitten, mutta muu perhe vierailee joka kesä.

Toiseen mummolaan on n. 15km ja käydään kylässä lähes viikottain, joskus parikin kertaa viikossa. He eivät kyläile meillä kuin korkeintaan kerran kuussa. Toiseen mummolaan sekä myös vaarilaan on 180km ja niissä käydään n. 3 kertaa vuodessa. Mummo käy meillä myös varmaan 3 kertaa vuodessa, vaari ehkä 2 kertaa.

N. 1 km, ehkä vähän vähemmän. Yhden mäen yli =)

Käymme välillä useampaan kertaan viikossa, välillä jää viikkoja väliin jos on kiireitä.
7- vuotias osaa ja jaksaa kävellä vaikka itsekseenkin mummia moikkaamaan.

Yhteistyössä