P
pitkä
Vieras
kyselen nyt täältäkin, te joilla on pitkä työmatka ja sen takia työpäivä venyy ainakin sinne 10 tuntiin, ellei pidempäänkin niin mistä te teette sen yhteisen ajan lasten kanssa. Mä olen tällä hetkellä vielä lapsen kanssa kotona ja mulle tarjottiin ihanaa työtä "lähi" kaupungista (matkaa n 60km) (ite asutaan maalla) mutta teenkö nyt vaan ongelman tuosta työmatkasta, olen siis muutenkin alkanu katseleen töitä joten siitä ei ole kiinni ettenkö haluaisi mennä töihin! vaan mietin että työmatkoineen olen poissa kotoa ainakin sen 10! Musta se tuntuu kamalalta ajatukselta, lapsen ei tarvitse olla niin kauaa hoidossa koska mies voi hakea aikasemmin tai viedä myöhemmin, ehkä 1-2 krt kuussa joutuis oleen ton 10h hoidossa. ja miehen työn takia lapsi saa olla viikollakin kotona ihan koko päiviä,että sinäänsä se hoito ei ole se ongelma vaan se että tämä äiti kärsii, niin paljonkun mä haluisinkin sen työn en osaa päättää onko se sitten kuitenkaan kannattavaa... Jääkö siinä yhtään aikaa lapselle.... ?