Pitkän parisuhteen jälkeen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lonely
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lonely

Vieras
Taustoista sen verran että olen ollut pitkässä parisuhteessa. Parisuhde kesti monta vuotta ja kaatui mahdottomuuteensa. Tiedossa on ollut jo pitkään että tulee kaatumaan mutta en ole halunnut tehdä hätiköityjä ratkaisuja.. Viimeinen vuosi on ollut aika ankee. Mies ei oo kiinnostanu mua tippaakaan. Kyllä mä sen kans voin jutella ja tullaan toimeen mutta lähinnä niinku kaverina. En oo halunnu sen kans mitään enää pitkään aikaan. Tuntu jo siltä kuin mä olisin sisältä kuollut.. Mä en tuntenu mitään tunteita yhteenkään mieheen, en edes omaani!

Nyt ollaan jokin aikaa sitten erottu. Hyvissä väleissä ollaan edelleen. Ensin tuntui jonkin aikaa että ei tule mistään mitään, että mä en varmasti ikinä ala enää minkäänlaiseen suhteeseen. Mutta nyt, mulla on sellainen olo niinkuin oisin just herännyt pitkästä unesta. Yhtäkkiä mä kaipaan sitä kanssakäymistä kauheesti.. Kauheen ristiriitainen olo! Mä en todellakaan aio baareista itselleni miestä etsiä.. mutta en haluais olla yksinkään..

No, vähän hankalaa tätä on selittää.. Olkaa kommentoimatta tai kommentoikaa mutta älkää haukkuko. Kiitos.

Eipa tuo ihme etta on ristiriitainen olo. Sita toivoo yhta ja toista ja kun tilanne muuttuu niin sitten aukeaa taas mahdollisuuksia uusiin toiveisiin. Eikos se ole aika luonnollista kaivata ihmissuhteita. Ja jos on epamukavassa suhteessa niin siita haluaa pois. Tsemppia sulle ja onnea uuteen elamaan. :flower:

Kiitos! Tämä vaan tosiaan tuntuu niin hassulta. Pitkän suhteen jälkeen.. Tuntuu että sitä oli ihan unohtanut että millaisia fiiliksiä sitä ihmisellä voi olla..

Meillä on yksi lapsi, sehän sitä päätöstä osaltaan niin pitkäksi venyttikin. Tultiin vaan siihen tulokseen ettei tässä ole enää mitään järkeä, parempi on erota. Ja mä todella uskon että näin on. Kun ei kumpikaan ole tyytyväinen, on parempi erota hyvissä väleissä kuin sitten kun toiseen sattuu.

Yhteistyössä