Pitkät käsikarvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Käsikarvainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Käsikarvainen

Vieras
Mitä olette tehneet pitkille käsikarvoille? Itse olen monia vuosia harmitellut hyvin pitkiä käsikarvojani ja nyt sisarukset ovat alkaneet huomautella niistä ja muutkin. Onko ajamisesta haittaa?

Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:
aja epilaattorilla pois.Silloin ei tuu sänkeä.Mun kaverilla on myös pitkät karvat mutta eipä niitä ole ajellut...
inäkin olen tätä miettinyt, että uskallanko, vaikka ne nyt ei ihan kaameat ole, mutta tummat. Se sängen tulo vaan pelottaa, vaikka epilaattorilla ajaisinkin.

Joskus nuorena ajoin, en tiiä oliko järkevää. Oli tiety hetken kiva mutta se sänki.

Nyt on taas niiiiin pitkät ja tummat karvat, et ois melki pakko ajella :/ Eniten mua mietityttää se mihin vedän "rajan". Pitäis ajaa olkapäästä asti, jotta vois hihattomia käyttää enkä mä ainekan sinne taivu.

Ku joku mulle sano et jos ajelee niin kasvaa takasi paksumpana ja tummempana ajan mittaa...
Siis pitäis aina ottaa vahalla niin näin ei tapahtuis ku koko karva kasvaa uudestaan alusta.

Alkuperäinen kirjoittaja LeLu:
Ku joku mulle sano et jos ajelee niin kasvaa takasi paksumpana ja tummempana ajan mittaa...
Siis pitäis aina ottaa vahalla niin näin ei tapahtuis ku koko karva kasvaa uudestaan alusta.

Höpöhöpöjuttuja. Mä oon ajanu käsikarvat pois ekan kerran moooonen monta vuotta sitten, eikä nykyään tarvi ku ihan harvoin, ei ne juurikaan edes kasva enää.
Eikä ole mitään tummia, en muuten vaan tykkää niistä :x
Eikä mulle ainakaan mitään sänkeä jää, ihan pehmoset käsivarret on. Sekin tietty voipi olla yksilöllistä..

Itse olen ajellut käsikarvoja jo monta vuotta, eikä enää kasva niin tummana ja pitkänä kuin alunperin oli. Sänki kasvaa aika "teräväksi" mutta se riittää kun ajelee kerran viikossa pois.:)

oletteko ajatelleet, että miks brasilialaiset ja välimeren naiset eivät poista käsikarvojaan? ja miten on mahdollista, että heillä on miehet? oletteko ajatelleet, että niillä joilla on tummat käsikarvat on yleensä myös paksut hiukset ja tummat tuuheat ripset? itselläni on sellaiset aika ruskeat käsikarvat, mutten ala poistelemaan niitä. olen kuullut näiltä karvattomilta blondeilta huomautuksia, että ''hyyyyi ooksää mies??'' karvani kuitenkin kasavat aivan ihoa myöten.. ja kun nuo käsikarvattomat haukkuu aina tummia karvoja, nii miks mä en vois mennä sanomaan suoraan jollekki vaaleeripsiselle, joka ei käytä ripsivärii, että ''hyii helvetti ala meikkaamaan, sä näytät ihan sairaalta noin!'' oikeasti en ole tuota mieltä. mutta jos meitä tummahipiäisiä haukutaan niin miksi pitäisi olla hiljaa ja nöyristyä muiden edessä ja ajella karvat. kyllä minä sen ymmärrän jos karvoitus on TODELLA tummaa, mutta jos se on ruskeaa, se on luonnollista tummahiuksisen naisen karvoitusta. ja nykyään hetikin jos on tummemmat käsikarvat suhtaudutaa siihe heti tyylin: ''mulla on varmasti joku hormonihäiriö'' ei ihme että nykyään nuoret tytöt kärsivät huonosta itsetunnosta. pitää olla laiha, povekas ja karvaton. t. 14-vuotias tyttö josta oli tulossa jo mielisairas nyky-yhteiskunnan takia

ajan omia karvoja päivittäin.siitä on tullu jo tapa.kesäsin en kuitenkaan aina jaksa ajaa vaan vahaan.käsiin ei sen pahemmin oo tullu sänkee ja kädet on ihanan sileet...

oon aika nuori ja kesäisin ajelen jalat. keväällä on kevätjuhla ja pari tanssiii nolotaavaaan kun ooon niiin karvanen käsistä oikein tummatja niiin ja pelkään että tanssi pari ruppee juoruilemaan että "hyi onpa sulla karvaset kädet en tanssi" harmittais vaan koko luokka ja melkein koko koulu naurais eli olen joku 12-15 vuotias kevät juhla tulossa ja nolotaavaaa nii hirveesti mitä teeen en uskalla äitillekkään puhua en kä varmasti iskällekkäään helppiä mulla on ongelmia ja tarteen apua eli jos ajelen kädet niiin tuleeks ne tummemmaks siis jos sheivaan vai mitä pitäis tehdä tummeneeks ja paksuneeko ne siis vai ei

Yhteistyössä