K
Käsikarvainen
Vieras
Mitä olette tehneet pitkille käsikarvoille? Itse olen monia vuosia harmitellut hyvin pitkiä käsikarvojani ja nyt sisarukset ovat alkaneet huomautella niistä ja muutkin. Onko ajamisesta haittaa?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
inäkin olen tätä miettinyt, että uskallanko, vaikka ne nyt ei ihan kaameat ole, mutta tummat. Se sängen tulo vaan pelottaa, vaikka epilaattorilla ajaisinkin.Alkuperäinen kirjoittaja kata-74:aja epilaattorilla pois.Silloin ei tuu sänkeä.Mun kaverilla on myös pitkät karvat mutta eipä niitä ole ajellut...
Alkuperäinen kirjoittaja Hei:paljon siistimmät on kun ei aja pois vaan alkaa liehua tuulessa.
t. karvakäsi
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauneushoitoloissa ne poistaa käsikarvat kuumavahalla, joten sillä poistaisin kotioloissakin.
Alkuperäinen kirjoittaja karvinen:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kauneushoitoloissa ne poistaa käsikarvat kuumavahalla, joten sillä poistaisin kotioloissakin.
Sitä saa? tavallisesta marketistako?
Alkuperäinen kirjoittaja LeLu:Ku joku mulle sano et jos ajelee niin kasvaa takasi paksumpana ja tummempana ajan mittaa...
Siis pitäis aina ottaa vahalla niin näin ei tapahtuis ku koko karva kasvaa uudestaan alusta.
Alkuperäinen kirjoittaja Jonsered:En mitään. Miksi pitäi si?![]()
Ajamalla saat tasaisen sängen...