V
vieras
Vieras
Olen 175 cm ja käytän korkokenkiä tosi paljon ja tunnen itseni naiselliseksi. Mieheni on minua lyhyempi mutta ei se korkojen käyttöäni silti rajoita.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Virpi:Kyllä käytän. Olen 180cm pitkä ja 120kg painava rotunainen ja 5-6cm korot saapikkaissa on upeat. Tulee todellla sexy olo sellaisista, joten käytänkin niitä päivittäin.
Alkuperäinen kirjoittaja HUI:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja HUI:Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja HUI:Pitkät naiset korkkareissa on pelottavia ja kolkon näköisiä![]()
Kuten esimerkiksi mallit ja missit vai? B)![]()
Esimerkiksi.
Nainen on parhaimmillaan sirona ja naisellisena.
Älä nyt ymmärrä väärin, sä olet toki oikeutettu mielipiteeseesi. Mutta silti on vielä pakko kysyä että eikö sitten mielestäsi pitkä nainen (vaikka nyt edelleen kaikki missit ja mallit) voi olla siro ja naisellinen? Tekeekö lyhyys naisesta naisellisen?
Naisellinen nainen on n. 160cm, b-rinnat, pyöreä ja kiinteä peppu, hoikka vyötärö. Siis tämä nyt vain on minun naismaku. Pitkät naiset ovat usein maskuliinisia. Miehet saa olla pitkiä, naiset pienempiä. Vaikkakin itse olenkin 180cm pidän pienistä naisista.
Aika amtsooni oot kyllä ilman korkojakin. Täytyy olla jo pikä miehekäs mies puolisona ettei ihann valtavalta näytä.
Joo, ei ole kyllä ikinä kukaan tullut rumaksi sanomaan, eikä pituudesta ole kiusattu edes alaluokilla. Olen 176 cm pitkä. Itseäni välillä häiritsee pituus, joten harvoin pidän korkkareita, niissäkin suosin jotain 5 cm korkoa. En osaa kyllä korkeemmilla kävelläkkään nätisti![]()
Hienoa VirpiKyllä käytän. Olen 180cm pitkä ja 120kg painava rotunainen ja 5-6cm korot saapikkaissa on upeat. Tulee todellla sexy olo sellaisista, joten käytänkin niitä päivittäin.
Ei mua ainakaan pituus rumenna.