Pitkien hiusten kerroksittain leikkaaminen. Vinkkejä kaivattaisiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mummomainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mummomainen

Aktiivinen jäsen
24.01.2010
4 653
2
36
=) Onko helppoa leikata ihan kotona, kokemusta on jonkun verran hiustenleikkuusta, mutta ei tuosta kerroksittain leikkaamisesta. Osaisiko joku kertoa jotain vinkkejä siihen, siis miten kannattaa leikata, missä järjestyksessä jne. tai onko netissä jotain sivuja, joissa ohjeita, kuvia ym.

Ei ole vitsi, kyseinen henkilö ei suostu/halua mennä kampaajalle ja pyytänyt minua leikkaamaan hiukset, olen jo monta kertaa leikannutkin, mutta aina vain sen normaalin tasaleikkauksen, mutta nyt haluaisi siis kerroksittain leikatun.

Leikkaa sellasilla ohentajasaksilla rikotusti, jos ei ole ohentaja saksia, niin pidä saksia ensin auki, aloitat hiuksista (ihan mistä kohdasta vain) ja etene latvoja päin HITAASTI sulkemaan saksia :D ymmärsitkö? en ole hyvä selittämään

En ite leikkaa mutta mitä multa on kerroksittain leikattu niin aina aloitettu alimmasta kerroksesta. Toisaalta olen käynyt pari kertaa partureissa jotka ei ole osanneet leikata kerroksittain eli sen vissiin sit osaa tai ei. Ongelmana siis ollu että ne kerrokset jää tuonne latvaan kun ensimmäinen kerros pitäis loppua johonkin puoleen väliin päätä. Niin siis pitkät hiukset mulla.

Mulla näyttäisi kampaaja leikkaavan niin että ottaa pitkittäissuunnassa nipun hiuksia, vetää ne vaakasuoraan kammalla ja leikkaa ylhäältä alaspäin ja tulee kerroksittain näin :D Hyvin selitetty eikö vain :)

Yhteistyössä