Pitseriassa tyrmistyttiin naisasiakkaan paljasteluväitteistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Bad Virgin-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja fdhy:
turun sanomissa sanottiin että nainen sai kuvan miehestä kun mies oli sohvalla alasti. en vaan löydä nettiversiota että voisin laittaa linkkiä.d

Miksei mun TS:ssä lue....? ;)

"Naisen onnistui napata kuskista valokuva" siinä lukee.

Alkuperäinen kirjoittaja Kowalski:
Alkuperäinen kirjoittaja fdhy:
turun sanomissa sanottiin että nainen sai kuvan miehestä kun mies oli sohvalla alasti. en vaan löydä nettiversiota että voisin laittaa linkkiä.d

Miksei mun TS:ssä lue....? ;)

"Naisen onnistui napata kuskista valokuva" siinä lukee.

ok, mun mielikuvitus ilmeisesti vaan laukkasi... muistin ihan varmaksi että lehdessä luki niin. hyvä kun korjasit

Alkuperäinen kirjoittaja sdg:
ok, mun mielikuvitus ilmeisesti vaan laukkasi... muistin ihan varmaksi että lehdessä luki niin. hyvä kun korjasit
Tuskin olet ainoa joka niin muisti.

Eiköhän tämä tapaus jää elämään kansan mielessä kuten Espoon betoniporsaat ja Raision joukkoraiskauskin, ja mamut saa vihat päälleen, vaikka syylliset löytyy omasta kansasta.

Alkuperäinen kirjoittaja hoya bella:
Hmm.. toivottavasti tämä uutinen on se oikea tarina. Oli kyllä niin uskomaton se naisen versio. Pyytääkö joku muuten oikeesti "saisinko sitten mieskuskin"?! :D

Voi kuule. Tietäisit vaan mitä kaikkea asiakkaat kysyy :D

Halutaan tietty kuski, jopa tilaus halutaan antaa tietylle työntekijälle/miehelle vaan. Ou jee.

Pizzeriatyöntekijöillä on aika vääristynyt kuva tästä kansasta :D

Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Alkuperäinen kirjoittaja nii:
tai sit toi pitserian ihmiset valehtelee? We'll never know!!!!!!!

No, aika erikoistahan se tosiaan olisi, jos nainen aina vaan tilais pizzan sieltä, jos sille ois muka näytetty heppiä ja pyydetty maksaan luonnossa. Enpä usko. Mutta sen oon huomannut, että monet yksinäiset ihmiset valittaa ja oikein kerjää kaikkea ikävyyksiä, saadakseen huomiota ja sisältöä elämäänsä.

Kaikilla on oikeus tilata pitsaa ilman pelkoa hepin näkemisestä. Nainen tietysti toivoo, että seuraavalla kerralla pitsalähetti pitäisi heppinsä housuissa...

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kaikilla on oikeus tilata pitsaa ilman pelkoa hepin näkemisestä. Nainen tietysti toivoo, että seuraavalla kerralla pitsalähetti pitäisi heppinsä housuissa...

Ja pizzeria toivoo, että poliisi selvittäisi asian ja että nainen ei enää heillä asioisi.

Kumma täti kun naiskuski ei kelpaa, vaan pitsa pitää saada aina miehen toimittamana...vaikka hänen puheidensa mukaan siellä on häntä ennenkin kauheesti ahdisteltu. Hmmm.

Alkuperäinen kirjoittaja gju:
miten se oli sitten saanut otettua kuvan kun tää kuski oli sohvalla kyrpä pystyssä?

No siis pizzakuskilla voi alkaa jöpöttää ihan luonnollisesti jos pyydetään istumaan sohvalle odottamaan maksua ja joutuu sitten katselemaan pyllistelevää, lompakkoaan etsivää naista.

Yhteistyössä