Eli tälläistä kokeilen =) Kertokaa kuulumisia shiva, emmie ja muutkin 
roomanmatka meni tosiaan hyvin, oli aivan ihanat säät! Lyhythihaisessa palloiltiin tuntikausia paikasta toiseen ja videokuvaa on ihan hirveesti. Ihme että jaksoin kävellä
sitten pasteen tähän vielä mitä kirjoitin maaliskuisiin:
Tämä aamu alkoikin päivystyskäynnillä. Viikkoja jo vauva möyrinyt aina iltaisin ja aamuisin ihan säännöllisesti tosi paljon ja päivisin vähemmän säännöllisesti mutta ihan selkeitä liikkeitä kuitenkin. Nyt ei moneen päivään oikein mitään. Eilen sain hätäseen muutaman liikkeen ja tänään vaikka yritettiin mitä (ravisteltiin mahaa,söin pipareita,vanukkaan,batteryä) ei yhtään liikettä. No sitten mä totesin että yhtään päivää en enää mieti että onko se edes hengissä vaan lähdettiin kättärille. Sydänäänet kuului ja sain lapun missä ne näkyy käyrälläkin
132-150 oli ja poikahan meille on tulossa. Sanoi ettei pistä eteenpäin kun niin hyvin kuului ja että näillä viikoilla kuulemma usein kun on jo ehtinyt tuntea liikkeet niin huolestuu jos vauva kääntyy niin ettei niitä enää tunne. Mulle riitti ne sydänäänet tähän hätään ja kätilö oli vielä niin ystävällinen ettei kirjannut käyntiä mihinkään eikä ottanut maksua kun niin nopeasti selvisi. Kuulemma kaikenkaikkiaan hyvä aamunaloitus kummallekin :flower: =) Tuli ihan hyvä mieli. Toivoisin vaan että toinen kääntyisi nyt niin että liikkeet taas tuntuisi..
Muhun iski aivan hillitön joulufiilis eilen
Kasailen sukulaisille ja kavereille itse lahjakoreja kun tekee kauheesti mieli kasailla kaikkea ja sitten kierrettiinkin kauppoja ostelemassa kaikkea täytettä koreihin. Löydettiin aivan ihania mm. kynttilöitä. Sitten ostin monta laatikkoa erilaisia paperillisia joulukääreitä "pohjaksi" ja koristeeksi koreihin ja niitä tuli sitten tehdessä napsittua
Sen lisäksi tein piparkakkuhalvajäädykkeen jota ajattelin viedä joulupöytään kummankin vanhemmille jälkkäriksi. Sain eilen ohjeen ja se on kuulemma voittanut jonkun jälkkärikisan. Taikina oli ainakin tautisen hyvää, tänään pääsee maistamaan itse jäädykettäkin
+että mulla on jo muutaman päivän tehnyt kauheesti mieli tehdä SOSEITA vauvalle
Nyt on ehkä hiukka liian aikaista.. Onneksi siskon vauva on pian 5kk ja syö jo soseita niin kaupan jälkeen kävin mutsilla hakemassa monitoimikoneen ja siellä illalla lahjojen ja jäädykkeen lomassa kuuntelin jouluista musiikkia, poltin kynttilöitä ja tein vauvansoseita
Mies vaan naureskeli sohvalta kun ei tää nyt ihan mun tyylistä oo :xmas: B)
Ja kävin ostamassa Gavisconia nestemäisenä, vaikutti toimivan aivan loistavasti! aiemmin oon käyttänyt sitä purutablettia ja mulla on ollut myös rennietä. Toi nestemäinen on kyl paras.
Nyt kokeilemaan työntekoa taas
Terv. Oikukas rv 24+6
roomanmatka meni tosiaan hyvin, oli aivan ihanat säät! Lyhythihaisessa palloiltiin tuntikausia paikasta toiseen ja videokuvaa on ihan hirveesti. Ihme että jaksoin kävellä
Tämä aamu alkoikin päivystyskäynnillä. Viikkoja jo vauva möyrinyt aina iltaisin ja aamuisin ihan säännöllisesti tosi paljon ja päivisin vähemmän säännöllisesti mutta ihan selkeitä liikkeitä kuitenkin. Nyt ei moneen päivään oikein mitään. Eilen sain hätäseen muutaman liikkeen ja tänään vaikka yritettiin mitä (ravisteltiin mahaa,söin pipareita,vanukkaan,batteryä) ei yhtään liikettä. No sitten mä totesin että yhtään päivää en enää mieti että onko se edes hengissä vaan lähdettiin kättärille. Sydänäänet kuului ja sain lapun missä ne näkyy käyrälläkin
Muhun iski aivan hillitön joulufiilis eilen
+että mulla on jo muutaman päivän tehnyt kauheesti mieli tehdä SOSEITA vauvalle
Mies vaan naureskeli sohvalta kun ei tää nyt ihan mun tyylistä oo :xmas: B)
Ja kävin ostamassa Gavisconia nestemäisenä, vaikutti toimivan aivan loistavasti! aiemmin oon käyttänyt sitä purutablettia ja mulla on ollut myös rennietä. Toi nestemäinen on kyl paras.
Nyt kokeilemaan työntekoa taas
Terv. Oikukas rv 24+6