Play Station1 pelit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Onko jollakin vielä niitä tai muistaisko joku mitkä pelit on hyviä?
Meillä sai lapset sen koneen (sukulaiselta) mutta pelejä ei ollut kuin pari.
Kirpputoreilta ja huutonetistä olen yrittäny katella lisää mutta tosi vaikeaa kun ei tiedä yhtään millasia ne pelit on.
Eli voisko joku suositella hyviä pelejä 7-10v pojille?

Kiitos pitää laittaa ylös nuita.. EN niin paljoa englantia ymmärrä et saisin monestakaan pelistä selvää mitä niissä on ja kalliiksi tulee alkaa kokeilemaankin et mitkä on hyviä. ja kun ei kuitenkaan mitä tappelu ym pelejä nuille halua ostaa. ap

Alkuperäinen kirjoittaja kukamieoon:
Alkuperäinen kirjoittaja LiisuLilli:
Rayman, croc ja yks mikki hiiri peli oli kivoja! Mä tykkäsin :whistle:

mie tykkäsin crocista se oli kiva peli. :)

Minä oon vieläkin välillä innostunut sitä pelaileen, kun vaan jaksaa aina kaivaa pelikoneen tuolta kaapista.
Sit oli myös joku sellanen lohikäärme peli, ei millään rule nimi mieleen. Jos joku muistaa? Se oli sellanen pieni lentävä ja siinä kerättiin muistaakseni timantteja.

Minä oon vieläkin välillä innostunut sitä pelaileen, kun vaan jaksaa aina kaivaa pelikoneen tuolta kaapista.
Sit oli myös joku sellanen lohikäärme peli, ei millään rule nimi mieleen. Jos joku muistaa? Se oli sellanen pieni lentävä ja siinä kerättiin muistaakseni timantteja.

spyro,se on kans kiva.

spyro,se on kans kiva.

Sehän se oli =)

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Crashia suosittelen kaikenikäisille :D

Se munkin oli itselleni pakko hommata. :laugh:

Mulla on yks sellainen :whistle:

Piti oikein tarkistaa, kaks crashia löytyy..
Pikkusisko sai pleikka kakkosen aikanaa, niin mä sain ton ykkösen ja tunnustan, olen pelannut
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett-79:
Alkuperäinen kirjoittaja veetoheto:
Crashia suosittelen kaikenikäisille :D

Se munkin oli itselleni pakko hommata. :laugh:

Mulla on yks sellainen :whistle:

Piti oikein tarkistaa, kaks crashia löytyy..
Pikkusisko sai pleikka kakkosen aikanaa, niin mä sain ton ykkösen ja tunnustan, olen pelannut
:D
Mä olen ostanut pleikkarin kakkosen vuosi sitten
:whistle:

Tää ei varsinaisesti tänne kuulu, mut minusta kuitenkin pleikkari ykköselle on paljon enemmän kivoja pelejä kuin noille uudemmille. Tai sit vaan enole niitä nähnyt. Ja johtuu ehkä siitäkin kun itse tykkään pelata tuollaisia "lasten" pelejä.

Myydään uutenakin aina edullisena pelikaupoissa. Ja siellä myös käytettynä. Meillä lapsilla pleikkari käytös ja mulla ja miehellä xbox. Pojat varmaan tykkäävät rallipeleistä ja colin mcraen rallit hyviä.

Oho tännehän oli monta vastausta tullu. Pitää alkaa ny metsästään urakalla noita et saisivat edes muutaman pelin lisää. joku rallipeli niil jo on. Pitäis vissiin itekin kokeilla joskus pelata.

Juu noita Crash Bandicooteja pelaa inolla meillä koko sakki, ja ykkösen crashit pelittää pleikka kakkosessakin.Meillä pojalla kakkonen, ja toivoo nyt joulupukilta Crash of Titans peliä, ja TNMT peliä.
Huutiksessa muuten on tosi halvalla ja paljon pleikka ykösenkin pelejä yhä.

Yhteistyössä