Plussa ei vahvistu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Netta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Netta

Vieras
Testasin eilen Apteekin omalla haaleahkon, mutta selvän viivan. Tänään testasin uudelleen, netistä tilatulla One-Step-testillä, haalean (kuitenkin selvästi nähtävän) viivan.

Olen nyt ihan paniikissa, ei kai ole menossa kesken? Miten nopeasti sen viivan pitäisi vahvistua? Raskausoireet on edelleen (rintojen arkuus), mahaan ei satu eikä ole vuotoa. Tänään kp 34/30-31.

Voi ei...Olin eilen niin hurjan onnellinen ja nyt ihan peloissani :(

kyllä se siitä luulisi vahvistuvan kun hormooniarvot alkavat vahvistumaan. odottele muutama päivä ja tee testi uudelleen.odottavan aika on piinaavaa, tiedän. itselläni tuli myös hailakka viiva tovi sitten. sitten tulikin kuukautiset...oli ilmeisesti varhainen km. harmi!

Älä suotta pelkää! itse testasin todella haalean plussan aikoinaan kun menkat oli 2 pvää myöhässä. 2 päivän kuluttua tein toisen testin ja se oli ihan samalla tavalla haalea, piti melkein valoa vasten katsoa että näki siinä jotain väriä ;) Sen jälkeen lopetin testaamisen ja seuraava oire olikin vatsan kasvu muutaman kuukauden kuluttua. Hormonit ei vaan erity kaikilla niin nopeasti. Plussa on aina plussa vaikka kuinka haalea olisikin, sillä sitä hormonia ei voi tulla virtsaan muuten kuin raskaudesta. Odottele vaikka viikko jos maltat...

Luulen, ettei mitään viivaa edes tule, jos et ole raskaana. (tietysti kohta ilmaantuu joku, jolle niin on käynyt:)) Itse tein yhden testin, joka näytti haaleaa viivaa, eikä mieleeni tullut edes epäillä tulosta:) Se haalea viiva sai mut ymmärtämään edellisten päivien omituisten olojen syyt;)

Yhteistyössä