Plussa ja nega... mitä nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mimosa84
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mimosa84

Uusi jäsen
26.07.2010
3
0
1
Eli tein iltapäivällä predictorin varhaisen testin ja sieltä suureksi iloksi paukahti haalea plussa. Ja viiva oli niin että miehenikin sen kyllä erotti :) Mutta sitten tärinässä haimme varmuudeksi vielä clearbluen digitaalisen testin ja tein sen niin sepäs sanoikin, että ei raskaana :( Edellisestä pissalla käynnistä oli kylä vain ehkä tunnin verran. Että en nyt tiedä mitä uskoa. Raskautumista yritetty jo 3v ja monta testiä olen tehnyt ja noinkaan haaleaa viivaa en ole nähnyt vaikka yrittänyt kyllä tarkasti katsoa ;) mutta oliko vain toiveajattelua.

Oireita ei ole muita ollut, kuin jännää vihlontaa oik puolen munasarjan kohdalla, vähän kuin menkkakipua. Tuntuu lähinnä kävellessä. Ja menkat ovat myöhässä. Nyt kp 38/30 Ja lämpö oli 37 ja norm 36,4.

Kyllä varmaankin aamulla näyttää luotettavammin :) Mulla tullu kyllä predictorista kahdesta testistä (samassa kierrossa) plussat. muihin testeihin en sitten plussaa saanutkaan :ashamed: mut toivotaan että huomenna plussaat :heart:

Tee aamulla uusi testi :) Voi olla vielä liian aikaista tuolle digitestille, ite ostaisin esim. apteekin oman tai vastaavan missä viivaa saa ite tiirailla (no nyt ei kyllä varmaan oo enää mikään apteekki auki...) mutta mikä ei ole "liian herkkä" ettei näytä mitään hipaisuja.

Kyllä se varmaan plussa kuitenkin on!

Juurikin apteekin oma testi kaapista vielä löytyisi, että täytyy aamulla kokeilla uudesta. inhottavaa vain, kun niin kauan on yritetty ja nyt sitten näin. Yritän etten liikoja elättelisi toiveita mutta kun se on niin hankalaa... no jos aamulla saisi varmistusen :)

Teet aamulla uuden testin. Mä testasin cb:n digitaalisella 26/28 negan aamupissasta vaikka senkin "pitäis" jo näyttää aiemmin, mutta tuli nega.Mutta raskaana sit kuitenkin olin. Ehkä se ei kuitenkaan oo niin herkkä.

Toivotaan että plussa tulee :hug:
Mulla itsellä kävi niin tässä raskaudessa että ovis oli myöhässä aika paljon(näin jälkikäteen todettuna).Testasin plussan kp 24/26-28 ja sen jälkeen 10 päivää negaa kunnes taas kp 35 plussan,eli mulla oli herkkä testi reagoinut ovikseen :o

Hei! Toivotaan sitä plussaa tälle aamulle. Varoituksen sana vaan predictor earlysta. Se näyttää useimmiten ihan puuta heinää, ja on inhokkilistallani ykkösenä. Monet muut sanovat samaa. Apteekin testin pitäisi sen sijaan olla luotettava.

Mimosa Mie en oo koskaan saanut apteekin omalla viivaa. Nyt kun raskauduin ja tein apteekin omalla testin, nih kauan kesti saada siihen haamu, vaiks 2pvän kuluttua veritestissä hcg 344..... CB:llä ja predictorilla ja first signalilla alko tulla viivaa jo pp8 tässä raskaudessa. Peukkuja siulle, jotta oisit raskaana.

Yhteistyössä