Plussa vai ei???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja violet83
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

violet83

Uusi jäsen
23.10.2007
5
0
1
En tiiä onko tää oikea paikka kysellä asiasta mut yritän kuitenki. Elikkäs mulla on vähän epäselvä tää tilanne ku sain kp 27 clearbluella haalean plussan, sit kp 28 predictorilla puhtaan negan. Kp 29 apteekin omalla testillä taas plussan (viiva ei ollu yhtä vahva ku kontrolliviiva, aika haalea). Ja taas kp 30 predictorilla nega.
Mitä mun pitäis nyt uskoa clearblueta ja apteekin testiä vai predictoria?? Ovis oli kp 14 ja mitään selkeitä raskausoireita ei ole. Menkkamaisia tuntemuksia ja nippailuja masussa, joita oli ekan kerran jo kp 26.
Kova ruokahalu ja närästys..mut yritän keksiä noillekki jotain muuta selitystä et en joutuis pettymään.
Onko muilla negoja predictorilla vaikka ois plussannu toisella testillä??

Mä sain clearbluella plussan ja Predictorilla negan, asiaa selvittelin ja homman nimi oli se, että Predictor tarvitseee paljon suuremman määrän hormonia näyttääkseeen tuloksen, jonka herkemmät testit näyttää aiemmin. Eli jos testasit ajoissa plussan herkällä, olet ymmärtääkseni raskaana ja muutaman päivän päästä tämän kertoo sinulle myös Predictor. Onnea:)

Kiitos teille =)
Kyllä ne pitäis olla ihan "puolueettomasti" (hyvä ilmaus..hih!) nähtävissä olevat ku molemmat haaleat plussat tuli testiajan sisällä ja ukkoki näki kuiten ne viivat.
Sehän tässä tekeeki asiasta niin hankalan ku tää on mun eka kierto pillereiden jälkeen et ovuloin, ja en siis tiedä oikeata kiertoni pituutta, vain sen et ovis oli tosiaan tuolloin kp 14. Ehkä mä nyt yritän pysyä nahoissani ja testaan viikon päästä uudelleen.. Näytän vielä sille Predictorillekki plussat :laugh:

Yhteistyössä