Ekana: Ap joko vauva on syntynyt? Ja onko tämä vauva tosiaan seurausta tuosta hailakasta viivasta, joka kuvassa näkyy? Mä kaipaisin vähä nyt neuvoja...
Siispä siis. Olen tilannut niin ovistikut kuin raskaustestitkin mammaksi.i -sivustolta. En tiedä miten luotettavia ne ovat, mutta niillä on ainakin saatu ihan kunnolliset plussat ovulaatioihin aina. Ja nyt sitten pähkäillään raskaustestien kanssa...
Tein ekan testin kp 30/30. Sain haalean haamun, mutta oli siinä väriä. En kuvitellut viivaa, kun mieskin varmisti että viiva on. Mutta kyllä sitä piti katsomalla katsoa, että näkyi. Vähän sama kuin tuossa ap:n kuvassa.
Olen tehnyt edellisessä kierrossa (ja elämässä!) negatiivisia testejä ja tässäkin kierrossa yhden selvän negan, jonka tein kp 27/30. Tiedän miltä selvä nega näyttää. Ja negassa ei kyllä saa sitä toista viivaa näkyviin edes mielikuvituksella tai röntgenvalolla. Tai ainakaan minä en ole saanut. Ja tämä minun testi toissapäivänä ja tänään näytti kyllä siltä, että hyvin heikko viiva on. Oletin, että se vahvistuu parissa päivässä.
Tänään aamulla kp 32/30. Ei edelleenkään kuukautisia eikä oirekartta ole muuttunut (ts. oireita on aika vähän). Tissit on kipeet, mahaa juilii sillon tällön (nyt enää vähemmän kuin vkonloppuna) ja välillä paleltaa. Tein uudelleen mammaksi.fi:n testin ja tulos sama: hailakka viiva, jonka miehenikin näki, mutta jota piti oikein katsomalla katsoa.
En tajua. Onko nuo testit huonoja vai eikö raskaushormonit ole lisääntyneet viime päivinä? Ei kai tuo nyt ihan täysin virhekään voi olla, jos viivaa kahdesti näyttää (vaikkakin varsin heikkoa)? Raivostuttava tilanne, kun ei tiedä onko edes raskaana. Vai onko ollut ja nyt on menossa kesken? Mä en tajuu näistä.