Moikka!!!
Ihan kamalaa, kun ei ole ehtinyt kirjoittelemaan! Rakas kollegani jatkaa sairaslomaansa kuukaudella (!) ja vaikka töitä yritetäänkin kovasti järjestellä niin, etten kuormitu liikaa niin toki tekemistä on enemmän kuin tarpeeksi.
Onneksi on ollut edelleen ihmeen hyvä ja tarmokas olo - jälleen kerran koputan puuta.
Parina päivänä olen välillä ihmetellyt "elohiirtä" vatsassa. Äsken yhtäkkiä hokasin, että josko ne olis liikkeitä?! voiskohan? Tosi kummallisia, ei ole aikaisemmin tuollaista ollut
Onnea Joanalle liikkumisen johdosta! Kaikki kunnia sulle, tää yks ei vieläkään satunnaista lenkkeilyä lukuunottamatta ole aktivoitunut...
Omistan nyt kahdet äippähousut. Farkut tuli postissa ja ne oli niin kertakaikkisen mukavat, että hankin heti H&M:ltä mustat suorat äitiyshousut töihin. Suosittelen lämpimästi niillekin, jotka eivät ole raskaana

Kyllä mun mielestä kannattaa mahdollisimman ajoissa hommata edes jotkut äippäpökät just esim. tollasia lentomatkoja varten! Mukavuus ennen kaikkea. Tosin kun kerran nämä housut vedin jalkaani, en enää tavallisiin raskauden aikana palaa.
Nyt on muuten vielä joitakin alejakin jäljellä.
Joanna häipyy sinne Jenkkilään! Voi hitsi, että olen kade. Sieltä varmaan löytyy kaikkea mahtavaa sekä äidille että Jaskalle!!!
Ois NIIN huippumahtavaa, jos tosiaan voisit diilata mulle ne vauva-levikset

Mä luulen, että just noi 6-9 kuisten vois olla paremmat kuin noi pienemmät. Käyttöikä on varmaan pidempi ja ton kokonen on jotenkin luontevampaakin pukea niihin Leviksiin... NIIN siistii. Toivottavasti niitä löytyy. Älä toki rasita itseäsi niiden etsimisellä, jos näyttää ettei helposti löydy.
Me vieläkin pähkäillään tuota sukupuoliasiaa... noh, katsotaan mihin suuntaan ajatukset kehkeytyy.
Mitäs me seuraavaksi odotetaan? Milloin Joannalla on rakenneultra? Mulla on sinä päivänä kun lähdetään reissuun eli 2.3. Sitä odotellessa...
t. Monsku & Villi 15+2