Plussauutisia!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maarit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Maarit

Jäsen
25.05.2004
114
0
16
Hei!!! En meinaa vieläkään järkeistää tätä plussaa jonka sain tänä aamuna... Vuosi ollaan yritetty ja lapsettomuushoitojakin keretty aloitella ja nyt kun sitä vähiten odottaa, niin +++!!! Olin jo luopunut toivosta... Mulla on rinnat ollu älyttömän kipeät ainakin kaks viikkoa ja enteilin sen tarkoittavan normaalisti moonikoiden alkua. Otettiin juuri koiranpentukin, nyt yhdeksän viikkoinen. Nyt mietityttää miten tulemme pärjäämään, pentuhan olisi noin vuoden ikäinen kun vauva syntyy. Miten elämä meneekin näin?!? Ja myös mietityttää pari viikkoa sitten olleet pikkujoulut. Viiniä tuli litkittyä jonkin verran, tein ennen pikkujoulua negatestin. Päässä pyörii paljon asioita ja kestohymy ei meinaa loppua ollenkaan... :D

Ihan mielettömän paljon onnea plussasta!!! Kyllä te varmasti pärjäätte koiran ja vauvan kanssa, koska teillä on nyt vuosi aikaa opettaa koiralle hyvät tavat ja sisäsiisteys. Uskon, että koirasta ja vauvasta voi tulla vielä ylimmät ystävykset. Teette vaan nyt kovasti töitä koiran koulutuksen kanssa niin hyvä tulee. Ja vielä kerran lämpimät onnittelut!

Meillä kävi kanssa niin, että tammi- ja helmikuussa tehtiin Inseminaatio ja maaliskuun kierron inssi jäi väliin, kun unohdin aloittaa Clomit oikeena päivänä. Niinpä sitten kävi, että huhtikuun alussa sain tehdä plussa-testin :heart: Ja nyt tämä meidän plussa nukkuu ulkona ekoja päikkäreitään vaunuissa :heart:

Onnea kovasti sinulle!! Ja nauti raskaudesta täysin siemauksin (näin varmasti teetkin)!!

T. Gerbera

Kiitos kiitos :hug: . Tein tänä aamuna vielä erimerkkisen testin ja plussaahan sieltäkin tuli! Olo on kuin taivaissa! Tsemppiä vaan kaikille haaveilijoille ja kärsivällisyyttä!!! Minä siirryn tuonne toiselle puolelle! =)

Yhteistyössä