PMS- oireet OVULAATION aikaan??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oireilija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oireilija

Vieras
PMS oireet on tasan tarkkaan ollut aina ennen menkkoja ja nyt viimesimmän raskauden jälkeen ne on pompanneet ovulaation aikaan. Tekis jumalauta mieli tappaa joku kun vituttaa kaikki niin. Koirakin perkele kiertää kaukaa vaikka muuten seuraa kuin hai laivaa.
Onko tää nyt ihan omituista vai normaalia oirehtia näin ovulaation aikana? Ei tässä pahemmin uutta raskautta voi toivoakaan, kun tekee mieli seksiä ja samalla tekee mieli vetää ukkoa paistinpannulla ympäri korvia!!!

Mulla pms-oireet alkaa ovulaatiosta ja kestää menkkojen alkuun. Eli vitutusta, ahdistusta, turvotusta, vatsavaivoja ja jumalatonta väsymystä. Melkein pahimmillaan tossa ovulaation aikoihin! Kiva kun puolet kuusta menee pää ja kroppa ihan sekaisin ja siitä lopustakin ajasta iso osa on niitä menkkoja kipuineen. EHkä jonkun reilun viikon kuusta olen normaali ja hyvävointinen.

"kun tekee mieli seksiä ja samalla tekee mieli vetää ukkoa paistinpannulla ympäri korvia!!! "

Erittäin tuttu tunne tämä! :)

Mulla alkaa pms oireet heti 1-2päivää oviksen mentyä ohi...

No kiva että on muitakin. En vaan ennen tajunnut, että näinkin voi mennä. Jos vitutukselle ei tuu loppua, niin räjähdän iltaan mennessä kunnolla.Perkele!!

Melko vanhaa ketjua tässä nostin kun aloin etsimään PMS-oireita heti ovulaation jälkeen. Vituttaa ja itkettää kaikki. Siis ääripäästä toiseen. Tyyliin. Voi kun toi mun tyttö on niiiiiin suloinen kun se laulaa musiikin tahdissa, kyyyyyyynel, sniff. Voi kun oli hellyttävä postaus facen imetyksen tuki- palstalla: itkukohtaus. Puhelu poikaystävältä. Raivari. Voi vittu tätä hormonimylläkkää. :D Naurattaa ja itkettää samaan aikaan koko touhu ja silti musta on upeeta kerrassaan olla nainen kaiken tämän hormonisekamelskan keskellä. <3

Yhteistyössä