PMS oireet..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmävähän.
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhmävähän.

Vieras
ompas tyhmä kysymys mutta alkavatko PMS oireet teillä ennen ovulaatiota vai sen jälkeen? itselläni alkoi taas huimaus, väsymys, ärtyneisyys,huono olo. ovulaation pitäisi tulla vasta 2 pv päästä.(säännöllinen kierto)
jostain luin että alkavat viikkoa ennen menkkoja ja toisessa kerrotaan että 2 viikkoa ennen menkkoja. eli jos se on 2 viikkoa sehän tarkoittaa juuri 14pv eli ovulaatio aikoja. mites teillä muilla?
huimaus on aivan kamalaa sitä esiintyy varsinkin ylös noustessa..joku verenpaineeen lasku .liekkö hormooneista.. muistuttavat kaikki oireet raskaus oireita. todella piinaavaa. ennen lapsia tälläisia oireita ei ollut. synnytysten myötä tulleet-

Itsellä alkaa noin ovulaation aikoihin, mulla hieman epäsäännöllinen kierto, niin en tarkkaa päivää osaa sanoa. Mutta oireiden lieventämiseen suosittelen Foreverilta saatavia Royal Jelly tabletteja (syön siis niitä koko ajan) ja Teekannen Happy Moods teetä. :) Minulla ainakin auttaa enkä näin ollen tapa miestäni kerran kuussa.

onko sinulla myös huimausta? kaikki olisivat muuten hyvin mutta tuo huimaus ottaa päähän.
joskus sitä vain toivoo näiden oireiden takia että olisi syntynyt miehenä. mutta onneksi helpottavat kun kuukautiset alkaa.

Mulla alkaa melkein aina viikko ennen menkkoja ja ainoana oireena on se että tissit tulee kipeäksi. Oikein jomottaa. Joskus sitä kestää koko viikon menkkoihin saakka, joskus vain pari päivää.

Mulla ei enää ole huimausta, joskus teinivuosina oli sitäkin ja kauhee migreeni myös. Vanhemmiten oireet muutenkin helpottanut, ainoa että tuo mieliala ei pysy kurissa ilman noita vitamiineja, mitä syön. Muutenkin olen ailahtelevainen luonne, joten se korostuu pms-oireiden aikaan.