"PMS on naisien KEKSIMÄ tauti"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja loukkaantunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
täällä kans yksi viikon hulluutta jo kärsinyt(kohta odotettavissa vuoto)!
Viikko ennen menkkoja alkaa hermojen kiristys ja jumalaton syömishimo.ja sit ollaanki turpeessa kun ilmapallo:DMiehelle tää on hullun lehmän tautia,vitsaili eilen kun äksysin itkun sekaisin tuntein että rukoilee vaikka polvillaan kohta että alkas jo se tavara vuotamaan!!!kun sitten oon kuin enkeli kun vuoto alkaa;)

"Analysoituaan 41 naisen päivittäisiä mielialoja..."

joo, todella suuri otanta...

" Naisten elämässä on niin monia asioita, jotka vaikuttavat selkeästi mielialoihin: stressi, sosiaalisen tuen puute, taloudelliset vastoinkäymiset, fyysiset vaivat, Einstein erittelee."

Ja nämä vaivat iskee juuri ennen menkkoja? Rahat loppuu, kaverit jättää... Ja viel toi Einstein :D

Mulla auttanut lisätty kalsium, sokereiden vähentäminen siihen aikaan (tuskaa!), hyvät rasvat (kala) ja magnesium myös kuulemma auttaa. Mulla vaan magnesium saa vatsan ihan kuralle :(.

Mäkin varmaan ennen kuopuksen raskautta ja edellisen imettämisen lopetettua, yhtäkkiä vain keksin muutamaksi kuukeudeksi PMS:ssät, vaikka olin ne ehtinyt jo unohtaa vuosiksi. Pienimmän imettämisen aikana onneksi otin Mireenan ja tosiaan en ole PMS:ssistä kärsinyt.

Mäkin varmaan ennen kuopuksen raskautta ja edellisen imettämisen lopetettua, yhtäkkiä vain keksin muutamaksi kuukeudeksi PMS:ssät, vaikka olin ne ehtinyt jo unohtaa vuosiksi. Pienimmän imettämisen aikana onneksi otin Mireenan ja tosiaan en ole PMS:ssistä kärsinyt.

Niin se siis autto sulla!? Eli siis mulla on vielä toivoa.. :D Lääkäri meinaan sano, että se vois auttaa noihin oireisiin ja alkaa oleen aikalailla viimene mahdollinen apu, kaikki muu on varmaan jo kokeiltu.

Mietin muuten tota meidän lääkäriä joka ton reseptin kirjotti. Se ei ainakaan ole kyseenalaistanut PMS oireiden olemassa oloa kun niihin olen apua hakenut. Kumma lääkäri, kun lääkitsee mua luulosairauteen.. :D

Mä masennun joka kuukausi tosi pahasti aina ennen menkkoja. Pari päivää menee ihan sumussa ja itkuisena. Heti kun menkat alkaa -> masennus loppuu.

Pms tai ei, jännä vain kun tulee aina samaan aikaan.