Milanna älä osta suomalainen! Osta ebay muut maa ihmiset rehelliset suomlainen hijaa!
Itseasiassa Ebayssa mulla ei ollut ikinä ongelmia ja olen ostanutkin monta monta kerta vaikka ja mitä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Milanna älä osta suomalainen! Osta ebay muut maa ihmiset rehelliset suomlainen hijaa!
Itseasiassa Ebayssa mulla ei ollut ikinä ongelmia ja olen ostanutkin monta monta kerta vaikka ja mitä. Täällä taas iso pino kotona rikosilmoituksia, siksi nykyään olen aika tiukka ostamaan ja myymään jotain. Olen pohdiskellut monesti miehen kanssa että miksi täälläkin ei voi olla minkälaista turva esim. kuin PayPal, niin luulen tämän jälkeen kaikki olisivat tyytyväisiä, kun on vaikea tulla huijatuksi jos väleissä on turva.
Täällähän moni suositteli sinulle sitä, kun vauhkosit siitä HPV-tartunnastasi ja jopa kohdunpoistovaatimuksistasi![]()
Alkuperäinen kirjoittaja älä höpsi;30288223:Justhan sä valittelit, kun tilit oli jäädytetty, etkä voinut hoidella KALLIITA bisneksiäsi, etkä edes ymmärtänyt mitä eroa on Ebaylla ja PayPalilla.![]()
Oli ja asiaa hoidettu. Onko se jotenkin niin että joku minua on huijanut? Millä tavalla? PayPalissa on vaan aika kova laki ja huono/ liian hiidas asiakaspalvelu. Kyllä oli jäädytetty kun pyöritä 2 bisnestä Ebayssa ja liian isoja tuloja on tullut lyhyessä ajassa ja he halusivat tarkista etten tee mitään laitonta/ rahanpesua. Luuletko jos pyöritä bisneksiä Ebayssa niin en tiedä mikä ero on Ebayssa ja PayPalissa? Onko aika outoa että tarvitse moista keksiä sinulle.
Mitä etsiä siellä tuntu vain yks ainoa oli tioetoinen ja minä toinen mistä puhutaan ja joku on tullut huutamaan ettei Ebay ole sama asiaa kuin PayPal, koska ei ymmärtänyt edes mistä me keskustelemme siellä ja me puhuimme bisnekistä jotka tapahtu Ebayssa ja se meni pitkälle meidän keskusteluAlkuperäinen kirjoittaja älä höpsi;30288243:Voi kun viitsisi etsiä sen ketjun, missä sinulle väännettiin rautalangasta, muttei kyllä mennyt perilleMutta antaa olla. Onneksi ei tarvi olla tekemisissä oikeassa elämässä ihmisen kanssa, joka ei koskaan ikinä milloinkaan ole muuta kuin mielestään oikeassa.
Mitä jos hlö keneltä ostin tuotteita on paljon pos. pal. Mutta kun ehdotin noutoa, koska parempi lähden hakemaan toisesta kaupungista kun menetän ison rahan summan, kun yritän olla todella varovainen niin se ilmoitti että töissä jossain kaukana mutta ko tuotteet on hänellä nyt kuitenkin mukana, se sanoi että maksan puolet ja puolet kun saan tuotteet ja jopa jos maksan heti saan yhden tuotteen kaupan päälle. Nouto ei käy millään myös toisesta paikasta eikä kuvia voi lähettää lapun kanssa. Eli hohhoija, onko taas hujari vaikka ei yhtään nega palautetta sillä ole? Kuulosta vaan oudolta. Mutta kun jos maksan jopa puolet ja tulen huijatuksi voin sanoa että summa sen verran senkin on iso että saa elää kuukaus sillä summalla. Siksi se on aika vaikea minun tehdä.
Itseasiassa Ebayssa mulla ei ollut ikinä ongelmia ja olen ostanutkin monta monta kerta vaikka ja mitä. Täällä taas iso pino kotona rikosilmoituksia, siksi nykyään olen aika tiukka ostamaan ja myymään jotain. Olen pohdiskellut monesti miehen kanssa että miksi täälläkin ei voi olla minkälaista turva esim. kuin PayPal, niin luulen tämän jälkeen kaikki olisivat tyytyväisiä, kun on vaikea tulla huijatuksi jos väleissä on turva.
No niin se olikin huijari!
Ei mikään yllätys taas. Muut ostajat olivat kans yhteydessä minuun tänään ketä se halusi huijata.
Pakko mun sanoa sen että vaikka kuinka täällä monet inhoavat minua, kannattaa oikeasti ajatella ennen kun annatte muutenkin muille jotain omia suosituksia kun näette tämän maailman näköjään aivan eri tavalla tai hirveästi kokemuksia ei ole. Joku toinen tyhmä olisi kuunnellut palstalaisia ja olisi maksanut ison summan, mikä olisi voinnut olla aika iso ja millä saa elää ja elättää itseä kuukaus jos ei jopa kaks kk.
No kyllä ihmiset sitten nykyään outoja jos eivät voi oman naaman näyttää mutta rahaa kelpaa? Huh... Itse voin oman naaman näyttää vaikka 24/7 ja kenelle vaan jos teen kauppoja tai haluan ne tehdä tai kävellä mihin vaan tai ajaa mihin vaan ja milloin vaan.
No niin se olikin huijari!
Ei mikään yllätys taas. Muut ostajat olivat kans yhteydessä minuun tänään ketä se halusi huijata.
Pakko mun sanoa sen että vaikka kuinka täällä monet inhoavat minua, kannattaa oikeasti ajatella ennen kun annatte muutenkin muille jotain omia suosituksia kun näette tämän maailman näköjään aivan eri tavalla tai hirveästi kokemuksia ei ole. Joku toinen tyhmä olisi kuunnellut palstalaisia ja olisi maksanut ison summan, mikä olisi voinnut olla aika iso ja millä saa elää ja elättää itseä kuukaus jos ei jopa kaks kk.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30289667:Mä oon ihan samaa mieltä että outoa on kun ei voi noutaa. Monta kertaa törmään täällä Turussa myynnissä olevaan tuotteeseen huutonetissä jonka haluaisin ostaa mutta ongelmaksi muodostuu usein se, että Turun sisälläkin pitäis maksaa postarit vaikka voin heilahtaa mihin päin Turkua tahansa hakemaan sen. Mun mielestä se on ihan naurettavaa. Säästyis myyjältä se pakkaamisen vaivakin ja kyllä sen nyt sinne postiinkin pitää kulkea.
Selittäkää mulle tyhmälle että miksi näin? Ymmärrän sitten ne joilla on niin suuri sosiaalisten tilanteiden pelko että tuntemattoman kohtaaminen pelottaa mutta kuinka he sitten sinne postiin pääsevät?
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30289672:Oliko kyseessä Muumimukit? Niistä löytyy paljon huijareita ja joka kerta kun rupeaa olemaan outoja juttuja että: mulla on tavara nyt täällä mutta oonkin toisaalla ja voit maksaa puolet ja sitten laitan postiin ja jos voit vielä kuitenkin maksaa blaablaablaa... Niin tommosista selittelyistä voit suoraan ajatella että huijari on.
Valehtelija Milanna!
Sanot täällä että menet minne vain ostelemaan tavaraa ja matkustat vaikka aasilla, mutta kun joku helsingissä asuva myyjä on pyytänyt katsomaan paikanpäälle, niin vastaus on että "Vähän kaukana olet." Joopa joo.
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä;30289667:Mä oon ihan samaa mieltä että outoa on kun ei voi noutaa. Monta kertaa törmään täällä Turussa myynnissä olevaan tuotteeseen huutonetissä jonka haluaisin ostaa mutta ongelmaksi muodostuu usein se, että Turun sisälläkin pitäis maksaa postarit vaikka voin heilahtaa mihin päin Turkua tahansa hakemaan sen. Mun mielestä se on ihan naurettavaa. Säästyis myyjältä se pakkaamisen vaivakin ja kyllä sen nyt sinne postiinkin pitää kulkea.
Selittäkää mulle tyhmälle että miksi näin? Ymmärrän sitten ne joilla on niin suuri sosiaalisten tilanteiden pelko että tuntemattoman kohtaaminen pelottaa mutta kuinka he sitten sinne postiin pääsevät?
Miks ihmees pitääs naamatusten tavata jos haluaa myydä jotaki ja saada rahaa? Ei mikää velvoota tapaamaan. Posti on keksitty eikä kaikkia voi mitenkää tavata jos asutaan aiva eri paikkakunnilla. Joskus tapaaminen voi olla myös vaikiaa täysin erilaasten työvuorojen takia eikä ne osu mitenkää kohdille.
Nyynä, onko tuo viestin 65 paskaryöpystäkin ihan samaa mieltä? Luulin, että olet fiksu.