Poika 7kk terv.keskukseen vai ei??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "äitix2"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

"äitix2"

Vieras
Itse tiedän parhaiten joo..
Mutta, poika ollut kipeä kuten me muutkin ja nyt hengitys rohisee koko ajan kun limaa niin paljon.. Yskii välillä, lima ei oikein tunnu irtoavan.
Mietin että onkohan aihetta viedä terveyskeskukseen näytille vai odottaa meneekö vielä huonommaks?

Kyllä lääkäriin voisi mennä ihan vain sitä varten, että saisitte reseptin Ventolineen, mutta ei toi kuulosta epänormaalilta tai vaaralliselta. Pieneltä menevät hengitystiet helposti tukkoon ja yskä ei ole tarpeeksi vahvaa liman irrottamiseen.

Mä suosittelen höyryhengitystä, vaikka se onkin vanhemmille vaivalloista. On meinaan paras tapa helpottaa vauvan oloa.

kyllä minä lääkärissä kävisin... mielummin ehkä turhaankin mutta ei ainakaan tarttisi miettiä. viime keväänä vein oman (silloin 8 kk) tytön lääkäriin koska hengitys vähän rohisi (olin ihan varma että mitään flunssaa kummempaa ei olisi mutta halusin vain omaa mieltäni rauhoittaa) tyttö oli oikein pirteä ja hyväntuulinen, ei kuumetta tai mitään mutta diagnoosi oli RSV, joten sairaalaan lähdettiin ja siellä 5 vuorokautta oltiin eristyksessä... eli ei me äidit kaikkea osata aavistaa sittenkään... pikaista paranemista !